    From: hk <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak połączyć bednarkę na uziom?
    Date: Wed, 06 Apr 2011 01:56:33 +0200

    Tzn. jak połączyć żeby się nie martwić że połączenie zgnije i kiedyś
    prąd sieknie mi kogoś z rodziny bo uziemienie będzie miało za dużą
    rezystancję? Taśma poleci w tynku z piwnicy na parter do rozdzielni.
    Spawać? Skręcać śrubami? Czym zabezpieczyć?

    Pytam, bo miałem śliczne uziemienie otokowe z jednego kawałka 50mb
    bednarki wyprowadzone spod fundamentu do piwnicy, tam 5 metrów bednarki
    elegancko zwinięte czekało aż będzie parter i na tym parterze podłączę
    ją pod rozdzielnię. I dziś mnie krew zalała, bo w piwnicy murarze mi ją
    odcięli przy podłodze. Przyszli robić parter, nowa ekipa, bo tych durni
    od piwnicy już nie chciałem widzieć. I się popisali pierwszego dnia...

    Nie wiem czy ci budowlańcy to specjalne szkolenia mają, czy po prostu
    nabór do cechu polega na sprawdzeniu głupoty wrodzonej... Sam jestem
    robolem typu biały murzyn, ale u mnie w pracy myślenie jest niezbędne do
    przedłużenia umowy o pracę, a na to co zapłacę ekipie za góra półtora
    miesiąca roboty muszę pracować rok. A może jakbym zaczął regularnie
    przyjmować jakieś psychotropy miałbym szansę na załapanie się do takiej
    dobrze rokującej branży budowlanej???