  • 11. Data: 2011-01-11 15:08:10
    Temat: Re: Jak wysoko murować ściany działowe
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vo5fvndc4limig@sioux...
    Dnia 11-01-2011 o 15:54:22 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    >

    > od góry wlot poprzez wełne a wylot z gniazdek?

    :) <zawstydzony>

    Słuchaj co ci piszemy. Ja kiedyś zdałem się na wykonawców, którzy wszyscy
    mnie oszukali. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że żaden z nich sie nie
    znał.
    Jeszcze mnie okradali od drobiazgów po grubsze rzeczy, do dzisiaj wychodzi,
    że jeszcze po przeprowadzce jak robili to kradli, bo poginęły różności. Po
    prostu ich nie ma, a były w czasie przeprowadzki.

    Słucaj co mówimy ci. Zaklejasz pory porothermu klejem czy zaprawą i robisz
    inspekcję czy nie ma nawet małych dziurek. Za kilka dni na to kleisz
    ponownie wełnę elewacyjną albo styropian żeby dojść do krokwi. Dalej
    wypełniasz wełną zgodnie z typem dachu.

  • 12. Data: 2011-01-11 16:09:54
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Shaman napisał:

    > :) <zawstydzony>

    Z tym wianiem z gniazdek, to Kiki ma trochę racji...

    U mnie w jednym miejscu - na szczęście w gospodarczej części - kazałem
    chłopakom wykuć otwór na wylot w ścianie na kratkę wentylacyjną. Ściana
    jest z maxa, zatem ma wewnętrzną kratkę z pionowymi przegródkami.

    Dziura w ścianie jest w rogu u góry, pod sufitem, a puszki z kontaktami
    w odległości może 2,5 m na wysokości ok 1 m nad posadzką.

    Z tych puszek wieje... !!!. To jedyne takie miejsce w całym domu i jak
    się zrobi znośnie ciepło, to się tym zajmę od strony dziury w ścianie,
    jak i tych puszek - pewnie pianka na to jakoś zaradzi, ale co fakt, to
    fakt... Wieje i tyle :-))).

    Na szczęście w miejscach, gdzie ogrzewam nie ma takiego problemu, bo
    raczej nie miałem partaczy na budowie.

    Dowodzi to jednak tezy, że z tym wianiem, to nie do końca bujda i
    lepiej te dziury pozatykać. U mnie na stryszku jedną działówkę
    podciągnęli trochę za wysoko, ale przyłożyłem pozostałym po ocieplaniu
    płatem wełny i jest ok.

    pozdr
    robercik-us