  • 11. Data: 2009-02-20 14:48:16
    Temat: Re: Jaką odśnieżarke polecacie?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości
    news:gnm41p$qln$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mnie się marzy odsnieżarka taka co ma ze 20 lat.
    > Koniecznie w mini.

    To bedzie na pewno droższa jak ta z OBI za 599pln

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-02-20 15:16:32
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ale koniecznie co sezon nowa (no góra co 2-3 sezony).
    Jak przekroczysz nieuchwytną granicę czasu eksploatacji, to potem więcej
    problemów niż przyjemności a nikt nie chce ani naprawić ani zamienić.
    Piszę na podstawie długoletnich doświadczeń z eksploatacją takiego sprzętu
    ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2009-02-23 07:09:29
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

> [...]
    > problemów niż przyjemności a nikt nie chce ani naprawić ani zamienić.
    > Piszę na podstawie długoletnich doświadczeń z eksploatacją takiego sprzętu

    Rzeczywiście trzeba się dobrze zastanowić ale alternatywa też
    nieciekawa.
    Można odsnieżać ręcznie ale ręka już nie tak wprawna jak kiedyś.
    Decter

  • 14. Data: 2009-02-23 10:28:42
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    Jacek pisze:
    > Po ostatnich szuflowaniach dojrzałem do zakupu pierwszej odśnieżarki.
    > Przeznaczę na to max 1500 zł. Doradźcie, na co zwrócic uwagę? Może jakiś
    > konkretny model polecacie?
    > Mam do odśnieżania chodniki i podjazdy - w sumie 100-200 mkw.

    A nie przydało by ci się troszkę ruchu? Co to jest 100-200mkw? Ludzie
    sie teraz zapisują do siłowni, chodzą na basen a tutaj masz niecałą
    godzinę ruchu i to mająca jakiś sens. Czasem odśnieżam przejazd i mam
    tak z 40m razy 3 czyli jakies 120m2 plus chodniki w ogrodzie i naprawdę
    nic mnie tak nie cieszy jak wyjść i się troszkę porozciągać. Później
    kawa nawet nie jest potrzebna jak się organizm przewentyluje ;)

    Pozdrawiam
    Rafał