eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab" › Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
    From: Piotr <p...@n...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jaki kolor plytek na parapet zewnetrzny do oknien w kolorze "zloty dab"
    Date: Fri, 23 Jan 2009 14:30:20 +0100

    Witam
    Moze ktos z Was pomoze mi wybrac kolor plytek do okien z okleina "zloty
    dab"? Nie wiem jaki kolor dobrac - nie ma plytek w kolorze "zloty dab"
    wiec wybor troche utrudniony - na allegoo widzialem kolor miodowy ze
    pasuje jednak jak zobaczylem "na zywo" to bedzie troche za jasny. Inne
    wydaja mi sie za ciemne. Jakie Wy kolory dobraliscie do takich okien?

    Piotr