    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jakie farby do wnętrz?
    Date: Mon, 16 Mar 2009 09:19:35 +0100

    Witam.

    Kończę łazienki i chyba powoli przychodzi czas na malowanie... I, jak
    zwykle, dylemat. Jakie farby wybrać? Byłem w Praktikerze i mają Duluxa,
    Dekorala, Nobilesa i Śnieżkę. Mają też Beckersa i Tikurille, ale te, ze
    względu na zasobność portfela odpadają. Nobiles, z tego co się zdążyłem
    zorientować jest lateksowy. Wszystkie w podobnej cenie (60-80 złotych za 5
    litrów). Jaką farbę wybrać? Jakiej firmy, jaki rodzaj (lateks, akryl)?
    Dobrze, żeby była zmywalna - mam małe dziecko i drugie w planach ;)

    Czy wydajność, jaką podają na opakowaniach, jest realna, czy trzeba kupić
    więcej - tynki mam gipsowe gładkie.

    Rzecz, oczywiście, dotyczy farb kolorowych. Od razu mówię, że mieszane na
    zamówienie farby odpadają - cena za litr od 30 złotych - zabójcza.

    Białą kupię jakąś niedrogą ze średniej półki - będzie do sufitów, a sufit
    trudno pobrudzić łapami. I tak muszę malować dwa razy, bo nie wierzę w
    wynalazki typu "jedynka". A może są takie farby, które rzeczywiście kryją
    idealnie za pierwszym razem?

    Aha, jaką farbę polecalibyście na obudowę kominka? Pewnie musi być jakaś
    solidna, zmywalna, bo się będzie okopcać??

    Pozdrawiam,
    MW