  • 11. Data: 2014-11-14 17:40:24
    Temat: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 00:42:15 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Drogie też wyłażą tylko że później.

    Raczej zle zamontowane lub zamontowane w zle osadzonej puszce - niezaleznie
    czy drogie czy tanie :) Moje sa przykrecone srubkami do puszek + standardowo
    te "rozpierajace" zabki. Puszki montowali / osadzali tynkarze przy tynkowaniu,
    wiec sa nie do ruszenia. Mozesz ciagnac kabla dowoli - nic z puszki nie ma
    prawa wyjsc.

    Pewnie napiszesz ze ja to mam szczescie wiec odpisze - nie, po prostu mam
    dobrze osadzone puszki i solidnie (bo wlasnorecznie) zalozony osprzet :D

    > Na tą okoliczność wmurowałem zamiast gniazdek końcówki od przedłużaczy, takie
    > na 4 i 5 wtyczek. Wystają ze ściany na jakieś 3mm. Od wielu lat kobiety nie są
    > w stanie ich wyrwać ze ściany, czyli rozwiązanie poprawne.

    Ale estetyka rodem z PRL :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-11-14 17:42:35
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Ospel? Daj spokój, zwłaszcza seria Impresja. Łączniki to jakieś
    > nieporozumienie. Zacinają się, iskrzą. Bardzo wrażliwe na
    > niedokładność rozmiarową puszek. W przypadku ramek podwójnych jeszcze

    nie zacinaja sie, co do manipulacji to fakt, ale ja mam doswiadczenia z
    puszkami 4-5, musza byc wykonane dosc precyzyjnie, dobrej firmy puszki ladnie
    sie skladaja ale trzeba to dobrze osadzic.

    Nic nie iskrzy... sciemniacz ma za maly otwor, pokreto sie w nim blokuje jak
    masz 1mm zle osadzone, fakt i to jedyne co sie blokuje - ramka o pokretlo.

    Nie wiem jakim cudem simon czy berker ma sie dac ladnie osadzic jak puszki
    krzywo?

    Jak na 5 puszkach masz obnizenie 3-4mm w poziomie to jakim cudem inne sie
    uloza... musza miec wielkie otwory na srubki, to jakie srubki dac? Musza miec
    mala "dup3" aby moc isc w gore i w dol w puszce, TV gniazdko i duze 230V moze
    byc ciezko...

    Nie jestem specem, nie montowalem nie wiadomo ile i czego. Zle nie jest,
    tolerancja musi byc wysoka i zawsze byc powinna a nie ze elektryk sobie robi
    sinusoide z puszek i masz to opanowac.

  • 13. Data: 2014-11-14 17:53:56
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 17:40:25 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > dobrze osadzone puszki i solidnie (bo wlasnorecznie) zalozony osprzet :D

    Mylisz się. Estetyka na bardzo przyzwoitym poziomie. Tobie by się nie podobało bo nie
    ma żadnego super napisu ze to markowe gniazdka. Śmieszny jesteś, co nieraz ci
    przypominano. Z tym że twierdzisz że masz wszystko najlepsze, najlepiej zrobione itp.
    Zdolny jesteś niesłychanie. Najładniejsze masz ubranie..... Ciekawe czy zdajesz sobie
    sprawę z tego ze możesz być tolerowany jako ciekawostka przyrodnicza.

  • 14. Data: 2014-11-14 18:01:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Raczej zle zamontowane lub zamontowane w zle osadzonej puszce - niezaleznie
    > czy drogie czy tanie :) Moje sa przykrecone srubkami do puszek + standardowo
    > te "rozpierajace" zabki.

    a po co Ci ząbki jak masz przykrecone do puszek?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-11-14 18:02:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 17:01:35 +0100, Uzytkownik

    > Jeżeli komuś zależy na jakości to Berker.

    http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/berker/laczni
    k-przyciskowy-berker-ts-cystal-ball/2160
    'RLY? ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2014-11-14 18:13:11
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 18:02:14 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 14 Nov 2014 17:01:35 +0100, Uzytkownik

    > http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/berker/laczni
    k-przyciskowy-berker-ts-cystal-ball/2160
> [...]

    Adam ma lepsze.

  • 17. Data: 2014-11-14 19:01:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 17:53:57 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    sprawę z tego ze możesz być tolerowany jako ciekawostka przyrodnicza.

    Moje nie maja zadnego napisu :-) Hager to srednia polka - ale napisalem
    wyraznie, ze jakosc ma drugorzedne znaczenia. Jak puszka dobrze osadzona
    i przykrecisz osprzet srubkami do niej to juz jest na tyle mocna ze trudno
    go wyrwac z puszki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2014-11-14 19:02:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 18:01:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a po co Ci ząbki jak masz przykrecone do puszek?

    Bo jest 2 x solidniej :-) Skoro cos juz jest to wypada do wykorzystac -
    takie nieprzykrecenie to zwyczajna fuszerka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2014-11-14 19:04:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 18:13:11 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Adam ma lepsze.

    Pewnie ze lepsze - nie organizuje odpustow w domu :D

    Juz wkleilem: http://elektrycznie.pl/data/files/zestaw_antr.jpg
    Moje sa cale biale. Ladne, klasyczne, neutralne - pasuja do wszystkich mebli
    i kolorow scian.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2014-11-14 19:05:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Bo jest 2 x solidniej :-) Skoro cos juz jest to wypada do wykorzystac -
    > takie nieprzykrecenie to zwyczajna fuszerka :)

    zbędna robota