  • 1. Data: 2013-07-26 14:17:10
    Temat: Jakie okna dachowe
    Od: "Luk" <l...@o...pl>

    Jakie okna dachowe polecacie z własnych doświadczeń?
    Muszę kupić 3 szt 70x140. Widziałem Optilight - nie jest to samo co Fakro
    ale najgorzej też nie wyglądają.
    Po 650 z kołnierzem, nawiewnikiem i hartowana szybą można już kupić.
    Warte są zachodu?

    Pozdrawiam
    Luk

  • 2. Data: 2013-07-26 14:27:55
    Temat: Re: Jakie okna dachowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Luk wrote:
> [...]
    > Fakro ale najgorzej też nie wyglądają.
    > Po 650 z kołnierzem, nawiewnikiem i hartowana szybą można już kupić.

    a jak serwis...

    bo fakro ma bardzo dobry...