  • 1. Data: 2013-07-24 23:10:07
    Temat: Wandaloodporny przycisk dzwonka
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Poszukuję wandaloodpornego przycisku do dzwonka (do furtki).
    Kupiłem już jeden za 16 zł i niestety dziadostwo.
    Moje wymagania nie są chyba zbyt wygórowane:
    - ma nie korodować
    - ma mieć styki "migowe" czyli takie robiące pstryk
    - ma być w miarę odporny mechanicznie, nie musi być jakiś pancerny
    W hurtowni pokazali mi na obrazku, że mogą sprowadzić, ale na w/w
    pytania brakowało odpowiedzi.
    Macie jakiś sprawdzony?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-25 16:04:09
    Temat: Re: Wandaloodporny przycisk dzwonka
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    In news:51f042ae$0$1257$65785112@news.neostrada.pl,
    *Jacek* <s...@o...pl> typed:
> [...]
    > - ma być w miarę odporny mechanicznie, nie musi być jakiś pancerny
    > W hurtowni pokazali mi na obrazku, że mogą sprowadzić, ale na w/w

    http://www.tme.eu/pl/katalog/przelaczniki-wandaloodp
    orne_113054/

  • 3. Data: 2013-07-25 18:51:24
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję wandaloodpornego przycisku do dzwonka (do furtki).

    Może z tego dobierzesz
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=113054&pag
    e=1&s_field=artykul&s_order=ASC
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 4. Data: 2013-07-25 20:35:12
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-25 18:51, wowa pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może z tego dobierzesz
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=113054&pag
    e=1&s_field=artykul&s_order=ASC

    > Wojtek

    W TME musiałbym się zarejestrować, albo prosić kogoś, kto ma tam
    rejestrację. Poza tym niektóre przyciski od nich będą droższe niż mój
    cały domofon ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2013-07-26 00:16:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 20:35:12 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > W TME musiałbym się zarejestrować, albo prosić kogoś, kto ma tam

    Jacie.. Cale 2 minuty roboty :D Warto sie zarejestrowac bo TME to fajny
    sklep z b. duzym asortymentem i swietna wyszukiwarka.

    > rejestrację. Poza tym niektóre przyciski od nich będą droższe niż mój
    > cały domofon ;-)

    Coz - albo bedzie tani albo wandaloodporny ;) Mozesz kupowac tanie i
    wymieniac co miesiac albo kupic drozszy i miec go do konca zycia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-07-27 11:23:59
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2013-07-26 00:16, Adam pisze:
> [...]

    możesz też zerknąć http://multisort.pl/products/Przelaczniki,792,1.html
    co prawda to tez w sumie TME ale może łatwiejsza rejestracja ;)

  • 7. Data: 2013-07-29 22:40:24
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-07-24 23:10, Jacek pisze:
> [...]
    > - ma być w miarę odporny mechanicznie, nie musi być jakiś pancerny
    > W hurtowni pokazali mi na obrazku, że mogą sprowadzić, ale na w/w

    Jest jeszcze Conrad...