  • Data: 2012-04-04 19:46:59
    Temat: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Architekt proponuje kompleksowo - gaz ziemny (tutaj nie mam wątpliwości),
    wod-kan, c.o. wentylacja mechaniczna i certyfikat energetyczny. ;-)

    Spotkałem się z opinią, że np. c.o. nie warto - i tak potem wykonawcy mają
    swoje patenty, montują urządzenia innych firm niż projektant zakładał,
    których nie da się tak wysterować jak w projekcie itd. U dwojga znajomych,
    którzy mieli projekt c.o. zrobiony "na wstępie" poszedł on do szuflady i
    tyle.

    Certyfikat energetyczny to się chyba robi po wybudowaniu budynku?

    Macie jakieś rady?

    Dom 180m2 pu, jestem raczej niedoświadczonym inwestorem, zamierzam budować
    przy pomocy kilku wykonawców.
    --
    Samotnik