  • 201. Data: 2014-07-02 14:56:50
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    news:lp0up1$tcq$1@dont-email.me...

    > epizod ciągnący sie kilkadziesiąt lat? Próbuj dalej.

    Żenił się przez kilkadziesiąt lat, czy co bo czegoś tu nie rozumiesz chyba.
    Przeczytaj sobie jak Stalin zwalczał wierzących, jakie dekrety podpisywał i
    w którym roku podpisał pierwszy z nich i jak odnosił się do jakiejkolwiek
    wiary jeszcze przed drugą wojną światową.

  • 202. Data: 2014-07-02 15:06:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-01 09:07, uzytkownik pisze:

    > Zostaw generała w spokoju, bo dzięki niemu żyjesz obecnie w niepodległej
    > Polsce, otwartej na zachód, a nie w jednej z republik ZSRR.

    Hehehe
    Nastepne popiersie do sypialni... :-DD

  • 203. Data: 2014-07-02 15:07:37
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Burak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    >Nie ściemniaj. Zamiar jaki miałeś jest jasny i czytelny

    Tzn? Wystękaj wreszcie, na czym mnie "nakryłeś"?

    >Jednak cudzysłowia nie było. Hahaha A teraz ściemniasz.

    Acha, ok - znaczy teraz jestem ateistą.

    Ateiści wyzywają mnie od moherów, katolicy uważają za ateistę.

    O jaki ja biedny, żadne plemię mnie nie chce....

    Leżem i kwiczem.

  • 204. Data: 2014-07-02 15:15:35
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > Leżem i kwiczem.

    Wymyśl coś innego, bo te brednie wrażenia na mnie nie robią.

  • 205. Data: 2014-07-02 15:17:19
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Burak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    >Wymyśl coś innego, bo te brednie wrażenia na mnie nie robią.

    Nie dam rady, nie jestem w stanie zrobić na tobie wrażenia.

  • 206. Data: 2014-07-02 15:33:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 13:38, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podasz tą granicę?

    Jeśli już to "tę" - ale i tak pytanie jest bezsensowne.

  • 207. Data: 2014-07-02 15:34:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 13:12, Maniek4 pisze:

    > Najpierw to zabijali w imie ataizmu, reszta byla pozniej.

    Brednia, nawet pomijając problemy z pisownią.

  • 208. Data: 2014-07-02 16:00:35
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2227

    >ale i tak pytanie jest bezsensowne.

    "Dąży do zera w granicy" jest bezsensowne.

  • 209. Data: 2014-07-02 16:26:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 12:25, Ergie pisze:

    > ROTFL
    > Gdzie Ty masz jakiś zbieżny wynik???

    W jedynych umożliwionych badaniach.

    > Uzyskano wiele _różnych_ wyników.

    Owszem, trzy.

    > Wiele z nich starszych niż 1300r.

    Wiele == jedno, oksfordzkie. Wyszła im końcówka XIII wieku zamiast
    początku/połowy XIV.

    > Nie nie jest.

    Kłamiesz.

    f_the_Shroud_of_Turin

    > A powtórne badanie z 2008 celowo pomijasz?

    Jakie powtórne badanie? Żadnych nowych próbek nie udostępniono. Czyżbyś
    nie wiedział, że zbadanie == zniszczenie próbki?

    Swoją drogą jeśli powołujesz się na fragment polskiej wikipedii, to:

    http://www.ox.ac.uk/media/news_releases_for_journali
    sts/080325.html
    http://c14.arch.ox.ac.uk/shroud.html

    Tekst w polskiej wikipedii jest manipulacją, konfabulacją lub błędem w
    tłumaczeniu. Swoją drogą wytykałem już polskim katolickim stronom
    fałszowanie historii - np. pisali o jakimś znanym z historii ateiście,
    który rzekomo się nawrócił i doznał cudownego ozdrowienia.

    Krótkie poszukiwania wykazały kompletny fałsz tej historyjki, a księżulo
    (autor atykułu) się tłumaczył, że pomylił tamtego ateistę z jakimś
    masonem parę dekad od niego odległym i trochę podobnym nazwisku.

    > Znajdź sobie ja dla Twojej wygody nie będę przekopywał internetu w
    > poszukiwaniu akademickich podręczników.

    Czyli konfabulujesz i stosujesz klasyczne zamachiwanie rękoma.

    > Bo w zimie nie ma pyłków? Ale jak materiał sobie leży na półce cały rok

    Bingo.

    > to nie ważne kiedy powstał bo gdy nadejdzie okres pylenia pyłki wpadną
    > przez okno i na nim osiądą.

    O tak, bo relikwii normalnie używa się jako serwetek na parapecie
    okiennym... Może w twojej głowie, bo normalnie to się je skrzętnie chowa
    i pokazuje od święta.

    >>> Np. na wikipedii masz 3 inne argumenty z czego 2 są obalone, a jeden

    > Ja wiem że czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka ale spróbuj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_tury%C5%84sk

    Podąż za linkami.

    > albo podaj w końcu jakiś sam, bo jak na razie nie podałeś ani jednego
    > argumentu tylko jak zwykle rozmywasz dyskusję na inne tematy, dzielisz
    > włos na czworo i zajmujesz się semantyką, a brak Ci podstaw logiki.

    Badanie C14 nie zostało obalone. Badania chemicznego składu włókien
    wskazujące na średniowiecze też nie.

    > O znowu brak argumentów. Który to już raz?

    Trudno argumentować z bezczelnym i dodatkowo mętnym kłamstwem.

    > Wkleję bo jak widze masz problem z czytaniem artykułu dłuższego niż
    > kilka zdań:
    >
    > W tym samym 2008 roku prof. Christopher Ramsey, kierownik wydziału
    > Radiocarbon Accelerator Unit na Uniwersytecie w Oksfordzie,
    > przeprowadził badania w celu ponownego ustalenia daty powstania Całunu
    > Turyńskiego. Wyniki nie dały jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ analizy
    > niektórych próbek wskazywały na średniowiecze, a innych na czas od I w.
    > p.n.e. do I w. n.e. (może to sugerować zanieczyszczenie tkaniny
    > pochodzącej z I w. n.e. poprzez późniejsze naprawy płótna)[54][55].

    Hehehe - i właśnie wyszedłeś na łatwowiernego głupka. Poczytaj źródła
    podane przeze mnie wyżej.

    > I znowu brak argumentów. Wiki swoje a Ty swoje.

    Wikipedia nie jest prawdą objawioną. W szczególności polska wersja ma
    sporo... wpadek.

    > Zajrzyj w końcu na wikipedię! Albo do jakichkolwiek materiałów naukowych
    > a nie do ulotek swojej sekty.

    Setky?? I ty masz czelność obrażać się na "kłamczuszka", kłamco bezczelny?

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_tury%C5%84sk

    Podąż do źródeł. Jakbyś to zrobił wcześniej, nie wyszedł byś teraz na
    naiwną owieczkę.

    > O czym znowu bredzisz? Wszyscy naukowcy doskonale znają te badania, jest
    > o nich napisane na wikipedii. Poproś swojego prowadzącego aby wydali Wam
    > nowy podręcznik bo argumentacja Ci się rozjeżdża z rzeczywistością.

    Ha! Typowa odruchowa reakcja nawiedzonego mohera - ktoś obaja prawdę
    objawioną, znaczy się agent!

    > Najwyraźniej nie skoro nie dostrzegasz tego że wiele badań wskazuje na
    > to że jest starsze.

    Wiele? Jakie? Poza twoimi urojeniami... Były tylko hipotezy oraz
    spekulacje. Watykan od ćwierć wieku nie dał żadnych nowych próbek.

    > Co gorsza przeczysz nawet że takie badania
    > przeprowadzono, albo bredzisz że rząd ukrywa ich wynik.

    Tylko się pogrążasz, owieczko.

    > Coś Ci się znowu pomyliło - ja nie dyskutuję o jakimkolwiek dowodzie
    > tylko o datowaniu. Wyobraź sobie że można do tego płótna podchodzić bez
    > emocji tylko naukowo.

    Tylko ty nie podchodzisz naukowo. Masz swoją teorię "ma 2000 lat" i
    usiłujesz ją udowodnić. To jest wyraźnie widoczne, kłamczuszku, i nawet
    nie udawaj że zależy ci na naukowym podejściu.

    > Nie to dowód że jak zwykle wypowiadasz się o historii o której nie masz
    > zielonego pojęcia.

    Ależ mam.

    > Nie, nie kłamię i Ty jesteś tego najlepszym przykładem.

    Dwójmyślenie jest dla ciebie naturalne.

    > I jak zwykle czepianie się słówek aby ukryć przyznanie się do pisania
    > bzdur.

    I znowu kłamiesz.

    > ROTFL znowu piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. Nie wiem, skąd te
    > miliardy. Ani Chrześcijaństwo ani Judaizm, ani Islam nie wykluczają
    > istnienia LPS ani też ich wyznawcy nie zaprzeczają jego istnieniu. Oni

    Jesteś patologicznym kłamcą czy totalnym idiotą?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szahada

    "Nie ma boga prócz Boga, a Mahomet jest jego Prorokiem"
    [ciach]

    > Przeczytaj jeszcze raz, bo znowu mieszasz kilka spraw. Ludzie pierwotni
    > mieli proste doświadczenie sieją->rośnie, robią->istnieje. Dotarło? Oni

    A lądy i morza były "od zawsze". Są ewidentnie innej natury niż
    organizmy żywe, więc dlaczego miałyby podlegać takim samym cyklom życiowym?
    [ciach]

    > Etnolodzy są innego zdania.

    I, znając ciebie, źródeł nie podasz.

    [ciach]

    > Znowu brak wiedzy i argumentów. Proponuję zacząć od historii filozofii i
    > Arystotelesa.

    Ludzki gatunek istnieje kapkę dłużej.

    > Znowu propaganda zamiast wiedzy? Nie chodzi o Tomasza ale o Arystotelesa.

    Tomasz też się tym parał.

    A prywatne poglądy filozoficzne Arystotelesa nie są jedynymi słusznymi
    ani też jedynymi wyznawanymi przez wsyzstkich ludzi ze wszystkich kultur.

    > Może być, ale to rodzi kolejne pytania.

    I dobrze. Pytania są dobre.

    > O to co sprawiło że akurat w tym
    > momencie nastąpił wielki wybuch itd. _Zawsze_ na końcu jest pytanie bez
    > odpowiedzi o to skąd coś się wzięło albo kto to poruszył, co to
    > poruszyło, albo dlaczego samo się poruszyło.

    I stąd rodzi się postęp wiedzy. Który jest automatycznie blokowany przez
    "uniwersalną odpowiedź" ("to bóg!").

    > znowu bredzisz jakiego "mojego"? Pisałem n razy i znowu muszę to
    > powtórzyć bo jak widzę Ciągle o tym zapominasz albo celowo piszesz
    > bzdury. Nie wiem skąd wziął się świat, ani czy był od zawsze ani czy
    > ktoś/coś go stworzyło. Nie twierdzę że bóg istnieje ani tym bardziej że
    > stworzył świat. Twierdzę że tego nie wiemy i jest to naukowo nie
    > weryfikowalne.

    Twoje religijne tendencje są dość ostro widoczne. Nie wiem, czy
    uświadomione, ale widoczne.

    > Dokładnie tykle samo. Zasada zachowania energii.

    Co "zasada zachowania energii"?

    > Nie da się obserwować całości eksperymentu który rozpoczął się przed
    > zaistnieniem obserwatora.

    Wytłumacz to archeologom, astronomom oraz innym naukowcom, którzy
    całkiem sprawnie badają wydarzenia i obiekty, które miały miejsce przed
    zaistnieniem gatunku ludzkiego.

    > W przypadku początku wszechświata _nigdy_ a wyjasnienie masz podane

    Udowodnij.

    > wyżej nie da się obserwować eksperymentu który rozpoczął się przed
    > zaistnieniem obserwatora. Pozostaje tylko obserwowanie skutków i na tej
    > podstawie teoretyczne dochodzenie do przyczyn.

    No i?

    > Toż ja to powtarzam od początku: Naukowiec odpowie nie wiem dlaczego
    > mleko kwaśnieje.

    I zacznie tę kwestię badać.

    > Nie kiepska próba manipulacji robiona pod publiczkę, a że to powtarzasz
    > to świadczy o Twoich kompleksach.

    Na złodzieju czapka gore - wyraźnie ukrywasz swoją religijność. Czy
    świadomie? Nie wiem...

    Nic prawdziwego ani konkretnego.

  • 210. Data: 2014-07-02 16:28:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 14:56, Burak pisze:

> [...]
    > podpisywał i w którym roku podpisał pierwszy z nich i jak odnosił się do
    > jakiejkolwiek wiary jeszcze przed drugą wojną światową.

    KRK też intensywnie zwalczał wierzących. Podobnie jak obiecnie wiele
    odłamów Islamu.