  • 291. Data: 2014-07-03 14:54:22
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    dyskusyjnych:lp3j6l$200$...@u...news.interia.pl...

    W dniu 2014-07-03 14:41, Andrzej Lawa pisze:

    >To az ziemia drzy.. :-DDDDD

    Rży

  • 292. Data: 2014-07-03 14:56:27
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 14:38, manipujujące cytatami ścierwo Ghost pisze:

    >A potem jeszcze masz pretensje, że ci wytykam twoje zakłamanie.

    A nie zauważyłem, żebyś mi wytykał, ale na głupkowate docinki owszem było
    cię stać.

  • 293. Data: 2014-07-03 14:57:56
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 14:44, kolejne manipulujące cytatami ścierwo Maniek4
    pisze:

    >I chyba znowu projekcja, tylko jakaś dziwna... Masz jeszcze epilepsję?

    Czy jest ktoś na grupie komu Lawa nie zdiagnozował "projekcji"? Czy to aby
    nie jakaś jego projekcja?

  • 294. Data: 2014-07-03 14:59:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:56, manipujujące cytatami ścierwo Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > A nie zauważyłem, żebyś mi wytykał,

    Twoje problemy ze wzrokiem mnie nie interesują.

  • 295. Data: 2014-07-03 15:04:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 14:51, Andrzej Lawa pisze:

    > I chyba znowu projekcja, tylko jakaś dziwna... Masz jeszcze epilepsję?

    Ta powtarzana przez ciebie od lat projekcja na nikim nie robi juz
    wrazenia. Powtarzasz od lat te same zuzyte frazesy. Zero postepu. Tkwisz
    tam przy swoim biurku w smrodzie niezmienianych gaci, prowadzac dyskusje
    wg. tego samego schematu. Ogolnie wiadomo, ze stary z ciebie
    manipulator, emocjonalnie zatrzymany w wieku kilkunastu lat. Brak zony,
    brak dzieci, brak towarzystwa ktore jest w stanie akceptowac
    najwiekszego okolicznego cwoka poteguje frustracje ktora najlatwiej sie
    przelewa z za ekranu. Az sie brzydze odpisywac pod twoim postem.

  • 296. Data: 2014-07-03 15:06:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 14:33:45 +0200 osobnik zwany Wojtus
    napisał:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Głupi zarzut że każda. Tylko ta jedna bo każdy wie
    > dokładnie w jakim celu w tym konkretnie miejscu stoi i jakie organizacje
    > uważają ją za swój znak towarowy.
    > Niestety pedały i homosie i inni zboczeńcy. A jeżeli uważają że nie ta
    > tecza, to niech spadają na biegun północny szukać swojej tęczy.

    a masz na to dowody? Bo jedynymi, którym się kojarzy są katoliccy
    fundamentaliści.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 297. Data: 2014-07-03 15:07:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 14:57, Ghost pisze:

    > Czy jest ktoś na grupie komu Lawa nie zdiagnozował "projekcji"?

    Lawie nie zdiagnozowal podobno. A moze Larwie, juz nie pamietam...

    Pozdro.. TK

  • 298. Data: 2014-07-03 15:08:18
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 14:56, manipujujące cytatami ścierwo Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Twoje problemy ze wzrokiem mnie nie interesują.

    No, leżę i kwiczę. Znuff mię pokonałeś. Zwłaszcza epitetem "ścierwo".

  • 299. Data: 2014-07-03 15:09:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 14:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoje problemy ze wzrokiem mnie nie interesują.

    Czy to jakas projekcja??

    Buhahaha

  • 300. Data: 2014-07-03 15:10:12
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    napisał:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    >a masz na to dowody? Bo jedynymi, którym się kojarzy są katoliccy
    >fundamentaliści.

    Jesteś pewien?