  • 221. Data: 2014-07-02 22:25:13
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 15:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Brednia, nawet pomijając problemy z pisownią.

    Czep sie swojej pisowni, ze zacytuje:
    "Twierdzisz że Stalin miała jakąkolwiek inną motywację niż zwalczanie [...]"

    Nie wysilaj sie z pisaniem do mnie bo nie zamierzam belkotu czytac.
    Przypadkiem wylazles z kf internetowy bycie z kultura podmiejskiego
    lumpa. Zapisz sie jeszcze do ORMO gdzie bedziesz mogl naprawiac swiat.

  • 222. Data: 2014-07-02 22:27:55
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-01 16:34, Maniek4 pisze:

    > Ja wiem - to czysta psychologia, myslenie stereotypowe. Jestes
    > uprzedzony i tyle. Uprzedzony bo widzisz to co chcesz zobaczyc by
    > potwierdzic wlasny poglad. Widzisz ksiedza co przegral samochod w karty.
    > Ksiedza co jest skazany za pedofilie itp.

    ja jeszcze widzę aferę, jaką rozpętał kk w temacie gender, golgota
    picnic oraz prawa do decydowania o reprodukcji.
    widzę też krzyż nad godłem Polski.
    widzę art. 196 kk i kasę wyciekającą hojnym strumieniem z budżetu
    państwa na czarnych.

    a ty co widzisz?

    > Ja za to widze, ze na tej grupie najwieksze gbury to ci ktorzy w tej
    > dyskusji szczyca sie ateizmem. Pierwszy obronca uczciwosci to kogutek,
    > drugi to Lawa. Obaj slyna tu z dobrego wychowania i wprost epatuja
    > wrodzona kultura. To ja juz wole wierzacych...
    >
    > Pozdro.. TK

    tylko nie zacznijcie palić ksiąg zakazanych, jak to drzewiej bywało...

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 223. Data: 2014-07-02 22:33:52
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >dość powszechnie używane określenie, także na studiach matematycznych.

    pokonaueś mję

  • 224. Data: 2014-07-02 22:37:59
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-02 09:43, Burak pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:53b3ab08$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...

    > Marcin jesteś niedorzeczny.
    > Stalin był fanatykiem. Lenin też.
    > Ateistami, bez boga przed sobą, ale fanatykami.
    >
    > Nie wiem dlaczego tobie fanatyzm kojarzy się tylko z religią.
    > Fanatykiem jest ktoś, kto zabije drugiego człowieka, albo go
    > dyskryminuje lub mu uprzykrza życie, tylko dlatego że wyraża odmienne
    > poglądy, nie koniecznie religijne, mogą być to poglądy polityczne, albo

    fanatycy przeciw golgota picnic? :)

  • 225. Data: 2014-07-02 22:38:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 22:27, ikka pisze:

> [...]
    > widzę też krzyż nad godłem Polski.
    > widzę art. 196 kk i kasę wyciekającą hojnym strumieniem z budżetu

    Dla mnie to mozesz byc i facet z broda, albo baba z fjutem. Wszystko mi
    jedno. Tylko w imie stanowionego prawa nie wciskajcie moim dzieciom, ze
    dwoch facetow to normalna rodzina, a baba z fjutem tez jest git. Resza
    Waszego gender mnie wogole nie interesuje. Tylko zobacz do czego
    dochodzicie w tej idiotycznej paranoi wyzwolenia. Rodzic a i rodzic b.
    Nawet natura zaczyna byc niemodna. Osobiscie mam niezly ubaw. Tylu
    idiotow w telewizji i to calkiem za darmo. Z racji wieku martwie sie
    tylko losem moich dzieci.

    > tylko nie zacznijcie palić ksiąg zakazanych, jak to drzewiej bywało...

    Noo, a Wy w politycznej poprawnosci nie kazcie mi krzyzy w domu
    zdejmowac i nazywac mnie rodzicem z kolejna litera alfabetu.

    Pozdro.. TK

  • 226. Data: 2014-07-02 22:40:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 22:37, ikka pisze:

    > fanatycy przeciw golgota picnic? :)

    Albo pedzioska tecza na Placu Zbawiciela?

    TK

  • 227. Data: 2014-07-02 22:57:37
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-02 22:38, Maniek4 pisze:

> [...]
    > Nawet natura zaczyna byc niemodna. Osobiscie mam niezly ubaw. Tylu
    > idiotow w telewizji i to calkiem za darmo. Z racji wieku martwie sie

    to zupełnie tak, jak ateiści :)

    > Noo, a Wy w politycznej poprawnosci nie kazcie mi krzyzy w domu
    > zdejmowac i nazywac mnie rodzicem z kolejna litera alfabetu.

    jako grupa uprzywilejowana nie macie powodów do obaw :) nie słyszałam o
    parlamentarnym zespole ds. przeciwdziałania chrystianizacji, możesz
    spać spokojnie.

  • 228. Data: 2014-07-02 22:58:32
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-02 22:40, Maniek4 pisze:

    > Albo pedzioska tecza na Placu Zbawiciela?
    >
    > TK

    mimo wszystko, nie-katolicy nie blokują waszych procesji, nieprawdaż?

  • 229. Data: 2014-07-02 23:13:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 22:57, ikka pisze:

    > to zupełnie tak, jak ateiści :)

    Ateisci chca byc rodzicem a i rodzicem b? Nie sadze. :-)

    > jako grupa uprzywilejowana nie macie powodów do obaw :) nie słyszałam o
    > parlamentarnym zespole ds. przeciwdziałania chrystianizacji, możesz
    > spać spokojnie.

    To jest proces zidiocenia. Przez jednostkowe dzialania oswaja sie
    spoleczenstwo z idiotycznymi pomyslami byle na przekor. Spoleczenstwo
    bez wartosci poza konsumpcja. Nie wiem czym zlym jest bycie matka i
    ojcem i czym zlym jest przestrzeganie wartosci innych. Po kiego
    produkuje sie konfrontacje stawiajac kontrowersyjne symbole pokazujac
    zwyklego fucka ludziom wierzacym - tecza. Raz, ze estetycznie zalosne,
    dwa - mozna bylo postawic obok na polach mokotowskich, gdzie okoliczne
    geje mogli/moglyby wyslawiajac swoje wartosci chlajac piwo do rana
    nikomu nie przeszkadzajac.
    Obserwujac te niby niewinne pomysly trudno niedopatrzec sie pewnego
    trendu. Osobiscie watpie zeby wyszlo z tego cos dobrego, ale swiat nie
    takie rzeczy juz widzial. Gender tez jak widac w projekcji
    schizofrenikow musi sie przetoczyc.:-)

    Pozdro.. TK

  • 230. Data: 2014-07-02 23:16:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-02 22:58, ikka pisze:

    > mimo wszystko, nie-katolicy nie blokują waszych procesji, nieprawdaż?

    A czemuz mieli by? Wybijamy szyby po drodze? Palimy samochody? Namawiamy
    do nienawisci i bijemy ludzi na chodniku?
    Powinniscie sie zajac watpliwej jakosci meczami pilkarskimi. Tam jest
    wiele wiecej zagrozen jak procesje raz do roku.:-)

    Pozdro.. TK