  • 231. Data: 2014-07-02 23:41:33
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-02 23:16, Maniek4 pisze:

    > A czemuz mieli by? Wybijamy szyby po drodze? Palimy samochody? Namawiamy
    > do nienawisci i bijemy ludzi na chodniku?
    > Powinniscie sie zajac watpliwej jakosci meczami pilkarskimi. Tam jest
    > wiele wiecej zagrozen jak procesje raz do roku.:-)
    >
    > Pozdro.. TK

    ci, którym fanatycy nie pozwolili wejść do teatru palili opony?
    naprawdę? bili ludzi na chodniku?
    to pewnie stąd ta akcja pis składania doniesienia do prokuratury...
    tylko artykuły im się popierwiaskowały...

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 232. Data: 2014-07-02 23:50:27
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-02 23:13, Maniek4 pisze:

    > Ateisci chca byc rodzicem a i rodzicem b? Nie sadze. :-)

    przypuszczam, że ateiści po prostu chcą iść do teatru na to, co im się
    podoba bez zadymy. podejrzewam, że mogą też chcieć ograniczyć kasę,
    którą biorą czarni.
    może nawet chcą mieć dostęp do tabletek antykoncepcyjnych.
    a może najbardziej chcą, żeby rząd zajął się gospodarką, a nie
    przeciwdziałaniem ateizacji Polski i lizaniem jaj biskupom.

    i - o zgrozo - ateista to niekoniecznie baba z fiutem.

    > To jest proces zidiocenia. Przez jednostkowe dzialania oswaja sie

    chrystianizacja? zgadzam się z tobą :)

    > spoleczenstwo z idiotycznymi pomyslami byle na przekor. Spoleczenstwo
    > bez wartosci poza konsumpcja. Nie wiem czym zlym jest bycie matka i
    > ojcem i czym zlym jest przestrzeganie wartosci innych. Po kiego

    nie jest niczym złym. złe jest mówienie, że twoja wizja świata jest
    jedyną słuszną.

    > produkuje sie konfrontacje stawiajac kontrowersyjne symbole pokazujac
    > zwyklego fucka ludziom wierzacym - tecza. Raz, ze estetycznie zalosne,

    być może, ale to ich prawo. dlaczego chcesz ograniczać czyjeś prawa w
    imię własnych wierzeń?

    > dwa - mozna bylo postawic obok na polach mokotowskich, gdzie okoliczne
    > geje mogli/moglyby wyslawiajac swoje wartosci chlajac piwo do rana
    > nikomu nie przeszkadzajac.

    wiadomo, całe żulerstwo polski powiatowej i miejskiej bramowej to geje
    ateiści.

    > Obserwujac te niby niewinne pomysly trudno niedopatrzec sie pewnego
    > trendu. Osobiscie watpie zeby wyszlo z tego cos dobrego, ale swiat nie
    > takie rzeczy juz widzial. Gender tez jak widac w projekcji
    > schizofrenikow musi sie przetoczyc.:-)
    >
    > Pozdro.. TK

    chyba znasz definicję gender od zboka - oka i chamki pawłowskiej :)
    może po prostu wystarczy zachować zdrowy umiar? z jednej i drugiej
    strony?

  • 233. Data: 2014-07-02 23:56:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 23:13, Maniek4 pisze:

    > Ateisci chca byc rodzicem a i rodzicem b? Nie sadze. :-)

    Hę?

    [ciach]

    > To jest proces zidiocenia. Przez jednostkowe dzialania oswaja sie
    > spoleczenstwo z idiotycznymi pomyslami byle na przekor. Spoleczenstwo

    Proste pytanie: która grupa promuje odrzucenie myślenia i bezdyskusyjne
    przyjmowanie dogmatów narzuconych z zewnątrz jako cnotę większą od
    samodzielnego myślenia?

    > bez wartosci poza konsumpcja.

    Brednie. Jestem znacznie mniej nastawiony konsumpcyjnie do życia niż
    przeciętny biskup.

    W ogóle wielu ateistów ma bardzo społecznościowe poglądy ponieważ w
    przeciwieństwie to otumanionych owiec wierzących w bajeczki nie czekają
    na nagrodę (dla siebie czy innych) po śmierci tylko starają się uczynić
    to jedno życie, jedyne co do którego mamy pewność że istnieje, jak
    najlepszym dla wszystkich. Bo im jest lepsze dla wszystkich, tym jest
    lepsze dla każdego z osobna.

    > Nie wiem czym zlym jest bycie matka i ojcem

    A ktoś mówi, że jest złym? To właśnie katofaszyści twierdzą, że pewnej
    grupie ludzi - na podstawie zupełnie arbitralnych kryteriów opartych na
    zbiorze skompromitowanych legend prymitywnych, pustynnych bandytów - nie
    wolno być ani matką, ani ojcem.

    > i czym zlym jest przestrzeganie wartosci innych. Po kiego

    Cóż, jedną z takich "wartości innych" jest karne, rytualne gwałcenie
    kobiet odrzucających narzuconego przez rodziców/wioskę męża. Inną
    "wartością innych" jest okaleczanie niemowlaków, w przypadku dziewczynek
    bardzo drastyczne. Z lokalnego podwórka taką "inną wartością" jest
    zmuszanie 11-letnich dzieci do ciąży i porodu po zgwałceniu. Tak, to
    jest cholernie złe.

    > produkuje sie konfrontacje stawiajac kontrowersyjne symbole pokazujac
    > zwyklego fucka ludziom wierzacym - tecza. Raz, ze estetycznie zalosne,

    No to tego samego fucka wg twojego ulubionego zbioru bajek pokazał całej
    ludzkości Kim Jon Jahwe po eksterminacji prawie całej populacji.

    > dwa - mozna bylo postawic obok na polach mokotowskich, gdzie okoliczne
    > geje mogli/moglyby wyslawiajac swoje wartosci chlajac piwo do rana
    > nikomu nie przeszkadzajac.

    I znowu głodnemu chleb na myśli...

  • 234. Data: 2014-07-02 23:57:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 22:37, ikka pisze:

    > fanatycy przeciw golgota picnic? :)

    Nie,nie - jak Kali ukraść krowa to jest to dobra uczynek.

  • 235. Data: 2014-07-02 23:57:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 15:06, Maniek4 pisze:

    > Hehehe
    > Nastepne popiersie do sypialni... :-DD

    Nie sądź innych po sobie...

  • 236. Data: 2014-07-03 06:35:23
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    >przypuszczam, że ateiści po prostu chcą iść do teatru na to, co im się
    >podoba bez zadymy. podejrzewam, że mogą też chcieć ograniczyć kasę,
    >którą biorą czarni.

    Weź przestan. Przecież wiadomo, ze zarówno "artysta" wie jak uzyskać sławę,
    jak i obrońcy "sztuki" są jej prawdziwymi koneserami. Oczywiście
    protestujący też maja swoje za pazurem.

    BTW gdyby sztuka była iście antyhomo nie byłoby kwiku? co było jak Wałęsa
    użył słów niewłaściwych?

  • 237. Data: 2014-07-03 06:37:34
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Nie sądź innych po sobie...

    "nie każdy jest Ci podobny", klasykiem, klasykiem - a przecież "dobry z
    niego chłopak był"

  • 238. Data: 2014-07-03 06:51:49
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-06-30 10:08, Budyń pisze:

    >Zostaw generała w spokoju, bo dzięki niemu żyjesz obecnie w niepodległej
    >Polsce, otwartej na zachód, a nie w jednej z republik ZSRR.

    Stalina tez należy oszczędzać? Wiesz, ze w Rosji jest pierdyliard dziadków
    wynajdujących mu podobne* jak twoje usprawiedliwienia?

    *zastrzeżenie - nie, nie chodzi o to, ze ZSRR było zagrożone byciem kolejna
    republika ZSRR, zastrzegam, bo jakoś spodziewam się po twojej główce tego
    rodzaju riposty

  • 239. Data: 2014-07-03 08:10:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Proste pytanie: która grupa promuje odrzucenie myślenia i bezdyskusyjne
    > przyjmowanie dogmatów narzuconych z zewnątrz jako cnotę większą od
    > samodzielnego myślenia?

    wychozi na to ze ateisci - zaproponowalem logiczna dyskusje , ateisci sie
    wypieli , a teraz obrzucaja sie miesem.

    > W ogóle wielu ateistów ma bardzo społecznościowe poglądy ponieważ w
    > przeciwieństwie to otumanionych owiec wierzących w bajeczki nie czekają

    A społeczna nauka koscioła nie istnieje? Nawet gdyby Bóg nie istnial
    powinienes ja popierac - znacznie latwiej byloby w spoleczenstwie gdyby byla
    zacheta do przestyrzegania przykazan. Zamiast srodkow np. na ochrone mienia
    moglbys je wydac na podnoszenie komfortu.

    > najlepszym dla wszystkich. Bo im jest lepsze dla wszystkich, tym jest
    > lepsze dla każdego z osobna.

    Jak w komunie? A to nie lepiej sie osobiscie nachapac?

    > A ktoś mówi, że jest złym?

    Mówią ze mówienie na kogos mata/ojciec dyskryminuje srodowiska pedalskiego -
    i w konsekwencji zabraniaja tego (francja, hiszpania).

    >To właśnie katofaszyści twierdzą, że pewnej

    > Cóż, jedną z takich "wartości innych" jest karne, rytualne gwałcenie
    > kobiet odrzucających narzuconego przez rodziców/wioskę męża.

    A slowo katofaszysci powyzej? Ty wlasciwie powinienes nas popierac z calych
    sil - bo jak wejdzie islam, ktory ma pomysly ktore raczyles opisac, to nie
    odwazysz sie pisac w stylu powyzszym.
    Nas nazywasz katofaszystami - a co wlasciwie ci faszysci ci zrobili? Sztuka
    w teatrze im sie nie podobala - no pełny faszyzm.

    >Z lokalnego podwórka taką "inną wartością" jest zmuszanie 11-letnich dzieci
    >do ciąży i porodu po zgwałceniu. Tak, to jest cholernie złe.

    A widzisz, niektorzy ludzie, ateisci tez, uznali ze czlowiek zasluguje na
    ochrone zwlaszcza gdy sam bronic sie nie moze. No i go bronia przez
    zabiciem.

    b.

  • 240. Data: 2014-07-03 08:22:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 lipca 2014 22:08:03 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > No to co w tym pismie by�o? A w drugi przypadek ze go chcieli na bruk
    > wyrzucic to juz zupe�nie nie wierze.

    Pół kartki pisma w stylu: "Z dniem ...... obowiążki proboszcza parafi w ......
    obejmuje Jan Kowalski". i dopisek o konieczności zwolnienia w ciągu 7 dni plebani.
    Miejsce w jakims ośrodku pewnie by mu znależli ale warunki tam podobno jak podłym
    przytulisku.
    Co potrwierdził tez inny ksiąz równiez m ój znajomy. Odkładał na mieszkanie, niedawno
    kupił. Biskup im oficjalnie powiedział ze na emeryturę jakies lokum dobrzeżeby mieli
    bo dach nad głową im kościół zapewni jakby co ale warunki marne tam będa.
    To że bronisz wiary to rozumię, to że napisałeś że dałbys się zabic dla Jezusa mogę
    zrozumieć aczkolwiek takich ludzi juz się troche obawiam. Ale to że bronisz kleru to
    nie bardzo rozumiem. Widocznie masz słabe pojęcia jak to wyglada od środka albo
    widzisz co chcesz widzieć.
    Jak będziesz miał okazje porozmawiaj na lużno z jednym czy drugim księdzem to jakis
    obraz jak ta instytucja od środka wyglada uzyskasz.

    > co do ateist�w - w�asciwie nie znam nikogo kt�ry sie tak okresla. A nie,
    > jednego znam - fajny koles.
    Pisząć ateista troche uprościłem- przyjmijmy że chodzi o "niepraktykujących"
    >Ale tych kt�rzy chodz� do koscio�a a jakos
    > jawnie i bezczelnie z�o czyni� to nie znam.
    A to widocznie słabio znasz swoją lokalną społeczność. a całą młodość w średniej
    wielkości wiochach/parafiach pomieszkiwałem, i teraz mieszka tam ktoś z rodziny i
    wiem jak było i jak jest. Oczywiście pokoleniowo to się zminia młodzi juz ni są tak
    podatni na manipulację ale to proces powolny.

    > W duzych miastach zgoda. W ma�ych -kiedys tak by�o, teraz sam zobacz - na
    > kazdej wsi jest z po�owa nowych budynk�w z importowanymi miastowymi. Nikt
    > nikogo palcem nie pokazuje.
    Pewnie napiszesz że nie słyszałeś o takich przypadkach(a ja słyszałem) że ksiaz z
    ambony wyczytuje kto nie dał na remont kościoła, albo podczas kolędy przyjmuje
    deklaracje z wysokoscią comiesięcznych wpłat na "parafię"

    >Powiedzmy ze ja wiem kto z sasiadow do kosciola
    > nie chodzi (jesli to prawda, bo moga chodzic do innego) - no i co z tego? To
    > ze ja wiem ze nie chodzďż˝ sprawi ze zaczna chodzic? W dzisiejszych czasach?
    > puknij sie w glowe :-))
    Młodzi o ok- pukna się w głowe ale jest ciągle jeszcze starsze opokolenie dla których
    to inaczej wyglada.
    Wiesz jakie burzliwe rozmowy z mamą, babcią i innymi członkami rodziny musieliśmy z
    żona toczyć jak powiedzieliśmy że córka przestaje na religie chodzić bo to co
    robi/wymaga katechetka jest dla nas niedopuszczlne.