  • 611. Data: 2014-07-12 21:55:20
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-12 11:16, Budyń pisze:

    > Bardzo czesto? No to zapewne umiesz podać przyklady zeby jasno wynikalo ze sa
    zlymi ludzmi (czyli przyklady zlych czynów) a kk te czyny, popiera, akceptuje itp.

    Ależ proszę bardzo - zaniechanie ratowania matki, które wymaga
    przerwania ciąży tylko dlatego, że lekarz podpisał "deklarację wiary".
    Bywa tak, że aby uratować życie matki trzeba usunąć ciążę.
    Lekarz, który podpisał "deklarację wiary" nie wykona zabiegu i dopuści
    do śmierci matki.
    Taki lekarz jako katolik jest super, ale jako człowiek zły.
    Tylko mi tu nie pisz o wyjątkach na jakie się godzi KK, bo te wyjątki
    to, kiedy śmierć płodu jest efektem leczenia matki lub ratowania jej
    życia. KK w żadnym wypadku nie godzi się na uśmiercenie płodu w celu
    ratowania życia matki.

  • 612. Data: 2014-07-12 21:58:24
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-12 19:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Skurwysyn pewnie zaraz poleciałby z donosem na komendę i do
    > proboszcza, żeby na mszy napiętnował.

    Bez przesady z tym skurwysynem.
    Poza tym po co obrażasz jego matkę?

  • 613. Data: 2014-07-12 22:27:38
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-12 00:07, collie pisze:

    > Nie chce mi się nawet skracać przy cytowaniu (co zwykle czynię) tego niby
    > zabawnego (sądząc po ilości emotek), a w istocie żałosnego bełkotu, który
    > obraża moją inteligencję. Biorąc jeszcze pod uwagę jego formę, mogę tylko
    > w odpowiedzi przywołać znane powiedzenie: "Nie jest głupim ten co błędy
    > czyni, ale ten co w błędzie uporczywie trwa". Wybacz, że z rozpędu wziąłem
    > Cię za mądrzejszą. I to by było na tyle z Tobą.

    życie jest pełne rozczarowań, nie pochlastaj się:)

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 614. Data: 2014-07-12 22:34:43
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-11 13:33, Maniek4 pisze:

    > Pytanie tylko co ma na celu produkowanie przedstawien obrazajacych
    > uczucia innych. Podejrzewam, ze Ci ludzie bronia wartosci w ktore
    > wierza, a te pewnie tam sa w jakis sposob osmieszane pod nazwa
    > "sztuka". I po co to komu? Podejrzewam, ze gdyby Twoj sasiad np.
    > wciskal okolicznej ludnosci brednie o Twojej zonie, czy matce to
    > pewnie tez nie byloby Ci to obojetne. Nawet gdyby opowiadal to tylko
    > tym co za to zaplacili.
    > Od nas wymaga sie szanowania odmiennosci, braku krzyza w sejmie a nas
    > szanowac niekoniecznie?

    A skąd wiesz, że tam się obraża uczucia?
    Przecież nie byłeś, nie oglądałeś. Po co się więc wypowiadasz?

    Ja w przeciwieństwie do ciebie, krytykując KK byłem obecny na mszach
    jako wolontariusz opiekując się osobą na wózku inwalidzki.
    Księża w trakcie kazań pomiatali moimi uczuciami osoby niewierzącej,
    mówiąc do zgromadzonych, że "człowiek, który nie wierzy w Boga jest
    nikim" (cytuję dosłownie).
    Jakim kurwa ja się pytam prawem?
    Czy byłem nikim tylko dlatego, że sam z własnej, nieprzymuszonej woli,
    wielokrotnie, bezinteresownie transportowałem w bloku przez 3 piętra na
    parter osobę sparaliżowaną na wózku inwalidzkim, a następnie
    zapierdalałem przez pół miasta transportując ją do Kościoła i z
    powrotem, aby spełniać jej marzenie uczestnictwa w mszach i dać odrobinę
    szczęścia w tak okropnej chorobie jaką jest SM?
    Poza ww mszami byłem na wielu innych i też słyszałem różne kazania,
    które godziły we mnie i inne osoby mnie podobne.
    Ale oczywiście tylko Katolikom się obraża uczucia.
    Osoby niewierzące i agnostycy uczuć nie maja prawa mieć, bo są nikim.

    Co do kwestii nauczania KK w sprawach seksu - spędziłem 2 tygodnie na
    obozie przygotowującym do życia w rodzinie.
    Ty i Budyń piszecie pierdoły, że sprawy seksu to kwestia indywidualna i
    że KK pozostawia je ocenie indywidualnej. Po prostu nie wiecie jakie KK
    posiada stanowisko w tej sprawie. W przeciwieństwie do Was ja wiem, bo
    uczestniczyłem. Niestety KK nie daje wyboru, lecz narzuca swoje bardzo
    wąskie ramy Katolikom i takie ramy także chce narzucić odgórnie na
    społeczeństwo polskie.

    > Gdzie tu fanatyzm?

    Przypatrz się w lusterku.

  • 615. Data: 2014-07-12 22:55:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-12 21:55, uzytkownik pisze:

    > Ależ proszę bardzo - zaniechanie ratowania matki, które wymaga
    > przerwania ciąży tylko dlatego, że lekarz podpisał "deklarację wiary".
    > Bywa tak, że aby uratować życie matki trzeba usunąć ciążę.

    Czyli zabic dziecko. Ktore zycie jest wazniejsze?

    > Lekarz, który podpisał "deklarację wiary" nie wykona zabiegu i dopuści
    > do śmierci matki.

    Ratujac dziecko.

    > Taki lekarz jako katolik jest super, ale jako człowiek zły.

    Bo nie zabija dziecka?

> [...]
    > to, kiedy śmierć płodu jest efektem leczenia matki lub ratowania jej
    > życia. KK w żadnym wypadku nie godzi się na uśmiercenie płodu w celu

    Zabijajac dzieko.

    Jakze to proste nieprawdaz?

    Pozdro.. TK

  • 616. Data: 2014-07-12 23:07:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-12 19:24, uzytkownik pisze:

> [...]
    > która dokonała aborcji lub zastosowała środki wczesnoporonne.
    > Nie wiesz o tych przypadkach, bo nie budzisz zaufania do takich zwierzeń.

    Nie o to chodzi.
    Napisales, ze znasz kobiety ktore bedac w zwiazku malzenskim dokonaly
    kilkukrotnych aborcji. Jestem w stanie zrozumiec powody mlodych
    dziewczyn zaskoczonych sytuacja. Zrozumiec jakby ich motywy w sytuacji
    jakiej sie znalazly. Nie znaczy, ze rozumiem zabijanie. Rozumiem
    przypadki gwaltu, choc tez nie akceptuje zabijania. Rozumiem zagrozenie
    zycia matki i tak dalej. Ale jak zrozumiec wielokrotne aborcje kobiety
    bedacej zona? Jako czlowiek wrazliwy nie uwazam takich postaci za ludzi.
    Tlumaczenie logiczne moze byc jedno - sa uposledzone i nie rozumieja co
    robia. Innych tlumaczen nie przyjmuje. Nie dziw sie, ze stanowisko
    kosciola w tej sprawie jest nieprzejednane. Nie ma akceptacji dla takich
    zachowan. Nie mozna traktowac macicy wylacznie dla krotkich stanow
    rozkoszy, a nimfomanki maja inne mozliwosci by zapobiegac. W tej
    sytuacji kazda antykoncepcja przed jest lepsza od aborcji. I nie ma co
    sie tu przepychac, ze kosciol akceptuje wybiorcze metody i na nie zwalac
    co kolwiek. Kosciol nie akceptuje zabijania, a tym wlasnie jest aborcja.

    Pozdro.. TK

  • 617. Data: 2014-07-12 23:27:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-12 21:58, uzytkownik pisze:

    > Bez przesady z tym skurwysynem.
    > Poza tym po co obrażasz jego matkę?

    W innych okolicznosciach moze i przypomnialbym sobie dawne zajecie.
    Pewnie nie wie, ze w szczegolnych okolicznosciach Lizanie posadzki bywa
    przyjemnym zajeciem w tak zwanym miedzyczasie. Za ekranem czuje sie
    bezpiecznie, acz przypomne sobie moze Twoja sugestie o obrazaniu w
    sieci. Jaki to byl artukul? Posiedzenia na lawie oskarzonych ma
    opanowane, jeden wyrok tez zaliczony. Moznaby postarac sie o recydywe.
    Moja mama tez moze byc zainteresowana.

    Pozdro.. TK

  • 618. Data: 2014-07-12 23:43:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 lipca 2014 21:58:24 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Bez przesady z tym skurwysynem.
    > Poza tym po co obra�asz jego matk�?

    Dajcie spokój. Lawa to niereformowalny debil i szkoda czasu z takim dyskutować,
    Że netykietę łamie nie wspomnę;)

  • 619. Data: 2014-07-12 23:59:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-12 20:04, uzytkownik pisze:

    > Ale złamał prawo odmawiając i nie wskazując innej placówki i za to
    > szpital został ukarany 70 tys.

    Najpierw uogolniasz, a pozniej udowadniasz pojedynczym przykladem. Ja
    nie wiem jak bylo tym konkretnym przypadku. Z drugiej strony, czy
    przypadkiem podanie innego adresu nie jest czyms w rodzaju aborcji
    czyimis rekoma? Sa i takie glosy. Ja poczekam na pelny obraz, choc dla
    mie to i tak nic nie zmieni. Paradoksalnie przyczyna tego problemu lezy
    zupelnie gdzie indziej. Wolisz widziec skutki, bo jest o czym krzyczec.
    A tym czasem o ironio, gdyby sluchac kosciola to tego przypadku wogole
    by nie bylo. Moze o tym porozmawiamy?

    > Znów pierdolisz głupoty.
    > To prawo uważam za najlepsze rozwiązanie. Jestem przeciwny aborcji z
    > powodów "mojego widzimisię"

    Nie widzimisie, tylko obrony zycia. Podpytaj moze zony co to jest.

    > ale dopuszczam możliwość aborcji w
    > wyjątkowych przypadkach, czyli dokładnie tak - jak obowiązuje obecne
    > prawo. Uważam, że to prawo powinno być respektowane.
    > Tak więc przestań tu snuć swoje domysły i konfabulować.

    No widzisz. I kto tu jest radykalem?
    Prawo stanowione jak latwo sie domyslic nie musi pokrywac sie z nauka
    kosciola. Co innego prawo dla wszystkich, a co innego doktryny kosciola,
    ktore nie obowiazuja tych wszystkich.

    > A nie przyszło Ci do głowy, że te statystyki 87% Katolików to tylko
    > statystyka, a w rzeczywistości ci radykalni Katolicy to niewielka
    > garstka, która chce rządzić przekonaniami wszystkich.

    Rzadzenie panstwem to wsluchiwanie sie w glos narodu, a nie tylko jednej
    grupy. Mnie ta ustawa nie dziwi. Jest dobrym rozwiazaniem dla
    wszystkich. Oczywiscie nie zaspokaja katolikow, ale oni nie musza
    zabijac. Nie potrzebuja tego prawa by nie zabijac. Ustawa ma chronic
    dzieci przed takimi kobietami jakie znasz i o ktorych pisales. Czy to
    Cie dziwi? Kosciol nie moze ponosic odpowiedzialnosci za wszystkich
    durni na swiecie, ale musi wspolzyc z tymi durniami wiec robi co moze by
    chronic niewinnych. Ustawa jest tego dobrym przykladem. Nie ochroni
    wszystkich, ale ochroni tych ktorych moze.

    > Nie mam pretensji. Uważam obecnie obowiązujące prawo za dobre. Niedobrym
    > jest to, że niewielka garstka oszołomów-fanatyków domaga się państwa
    > wyznaniowego.

    Podpisujac sie pod ustawa? Daj spokoj. Ta ustawa nie wypelnia doktryny
    kosciola.

    > Maniek, czy Ty naprawdę jesteś taki ograniczony, ze nie potrafisz
    > zrozumieć, że piszę o fanatykach?

    Fanatykach ktorzy Tworza prawo dla wszystkich, chroniac nienarodzonych i
    w przyszlosci okaze sie, ze takze starcow? Gdzie tu fanatyzm?

    > A kto się odważy go zdjąć?

    Skoro nas tak malo jak piszesz to czego sie boja? Garstki katolikow?

    > Widziałeś zachowanie PIS-owców, którzy wyszli z sali, kiedy miał
    > przemawiać Palikot w sprawie afery podsłuchowej?

    Widzialem, nie popieram, ale maja swoje powody ktore ja rozumiem, choc
    ich woborca nie jestem.

    > Ktoś zdejmie ten krzyż, a banda fanatyków go zlinczuje?
    > To są ludzie nieobliczalni i dla świętego spokoju nikt się nie chce
    > wychylać.

    Twoja zona by zlinczowala?
    Ja mysle, ze z czasem ten krzyz zniknie. Spoleczenstwo staje sie zbyt
    konsumpcyjne nie rozumiejac, ze kolejny samochod nic nie zmieni w ich
    wewnetrznym zyciu. Znam ludzi co na zakupy raz w miesiacu latali do Las
    Vegas, ale z czasem wewnetrznie czuli ogromna pustke. Bogactwo sprawilo,
    ze stracili sens zycia. Bogacic sie nie ma juz po co, wiec co robic?
    Konsumpcjonizm i wyzwolenie staje sie religia ktora podoba sie coraz
    wiekszej czesci spoleczenstwa. Wiec spokojnie. Zmieni sie pokolenie,
    moze dwa i krzyz zdejma. Czy beda przez to szczesliwsi? Moim zdaniem na
    dluzsza mete nie i jak znam Ciebie tez bedziesz mial watpliwosci.
    Narazie sie buntujesz, ale z czasem pewnie zauwazysz, ze z drugiej
    strony godla nie ma nic. Taka sama pustka jak ta sciana.

    Pozdro.. TK

  • 620. Data: 2014-07-13 00:00:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-12 20:39, masti pisze:

    > po pierwsze to prawo dotyczy lekarza prowadzącego a nie innego., po
    > drugie Chazan wystepował tu jako dyrektor szpitala a organu nie dotyczy
    > klauzula sumienia. Więc po prostu kłamiesz.

    No to moze spytaj tego organu, bo zdaje sie, ze Chazan zadnym organem
    nie jest.

    Pozdro.. TK