  • 1. Data: 2012-01-04 17:37:23
    Temat: Komin do pieca gazowego
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    czy moge zastosować do komina od pieca gazowego rure inną niż ze stali
    kwasoodpornej ? Może jakieś tworzywo sztuczne ? Czy fi 60 starczy ?

    Zamierzeniem jest wyprowadzenie jej nad dach kanałem wentylacyjnym w
    bloczku komina systemowego żeby uniknąć obrzydliwego wystawienie jej
    przez ściane ...

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2012-01-04 18:22:14
    Temat: Re: Komin do pieca gazowego
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-04 18:37, ark_fx pisze:
> [...]
    >
    > Zamierzeniem jest wyprowadzenie jej nad dach kanałem wentylacyjnym w
    > bloczku komina systemowego żeby uniknąć obrzydliwego wystawienie jej

    wg mnie obrzydliwie to wyglądają worki na ciała
    zastosuj komin przewidziany do twojego pieca.

    michal

  • 3. Data: 2012-01-04 18:31:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-01-04 18:37, ark_fx wrote:
> [...]
    >
    > Zamierzeniem jest wyprowadzenie jej nad dach kanałem wentylacyjnym w
    > bloczku komina systemowego żeby uniknąć obrzydliwego wystawienie jej

    Dla kotła gazowego kondensacyjnego tworzywo sztuczne w szachcie
    wentylacyjnym może być.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-01-05 09:29:36
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-04 19:22, Usrobo pisze:

    > wg mnie obrzydliwie to wyglądają worki na ciała
    > zastosuj komin przewidziany do twojego pieca.
    >

    > michal

    Nie przesadzaj mam przez ścianę i właśnie jest z tworzywa.
    Więc pewnie i jakieś tworzywo ogólnie dostępne nada się do takiego komina.

    Ariusz

  • 5. Data: 2012-01-05 11:23:56
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy moge zastosować do komina od pieca gazowego rure inną niż ze stali
    > kwasoodpornej ? Może jakieś tworzywo sztuczne ? Czy fi 60 starczy ?

    To może zacznij od tego co to za piec bo okreslenie "piec gazowy" mówi
    wszystko i nic.
    Napisz też jakiej długości byłby ten przewód kominowy i dlaczego masz jakiś
    problem ze stalą kwasoodporną ?

    --
    Jackare

  • 6. Data: 2012-01-05 11:43:22
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystko i nic.
    > Napisz też jakiej długości byłby ten przewód kominowy i dlaczego masz

    A masz doświadczenia z kominami o innym przekroju niż okrągły? Mam do
    dyspozycji kanał wentylacyjny, ale o przekroju prostokątnym - bodajże 6x20.
    Jedyne co mogę tam sensownego zmieścić to jakiś profil 5x15. Przekrój niby
    sensowny, ale czy kształt dobry?
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6769
    (20120105) __________

  • 7. Data: 2012-01-05 14:37:09
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 6x20. Jedyne co mogę tam sensownego zmieścić to jakiś profil 5x15.
    > Przekrój niby sensowny, ale czy kształt dobry?

    Tak, mam. Takie kanały wykładam wkładami z folii aluminiowej, zwłaszcza
    jeżeli są długie, krzywe, przechodzą przez ileś kondygnacji i nie rokują
    instalacji wkładu bez rozpirzenia połowy budynku w szczególności lokali nie
    należących do klienta.
    Wkłady foliowe polecam też w przypadkach gdy:
    - wkład koncentryczny nie przejdzie, ale przejdzie rura spalinowa o
    niewielkiej średnicy, natomiast zewnętrzny rękaw z folii gwarantuje czystość
    kanałuy dostarczającego powietrze
    - klient ma kocioł z otwartą komorą spalania
    - klient ma kocioł z zamkniętą komorą a powietrze chce czerpać systemem
    rozdzielnorurowym, np przez ścianę
    - klient chce by wkład był tani i maksymalnie szybko zainstalowany.

    Sam zresztą u siebie też zrobiłem taki wkład.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2012-01-05 22:48:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Usrobo wrote:

    > wg mnie obrzydliwie to wyglądają worki na ciała

    a co jest obrzydliwego w estetycznym czarnym worku...