    From: "Mustafa ibn Hussain" <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Manipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja?
    Date: Wed, 22 Jul 2009 15:27:45 +0200

    Buduje dom. Czy bede miec jakis problem jak chce miec duzy certyfikat
    energetyczny? Taki dom bez ocieplen duzo stratny zeby uzasadnione bylo ze
    bedzie duzy przydzial energi i w trkcie pozniejszych auditow zeby sie nikt
    nie czepil ze mam duzy przydziala mocy na prad i duzo mocy w kotle na gaz.
    chce tak miec i juz. Chce zeby w papierach domu koszt jego ogrzewania byl
    duzy i duze zapotrzebowanie na energie odpoczatku. Mozna nie lubic byc
    ocieplonym i zaizolowanym no nie?
    Czy potem groza mi za to jakies dodatkowe zlodziejowskie oplaty gminne czy
    inne od srodowiska za to ze potrzebuje duzo energii wiecej jak inni na
    takich samych domach ?

    I teraz kanalizacja. Czy robi sie jeszcze taka kanalizacje jak kiedys tutaj.
    Czy idzie kupic rury z zeliwa zebi z nich zrobic piony i poziom gruntowy.
    Czy moze idzie kupic rury takie z ceramiki? Nie chce plastikowych rur do
    kanalizacji glownej tylko co najdalej do zlaczenia wc bidetu zlewu z dobra
    gruba i cicha kanalizacja? Dajcie odpowiedz
    MiH