eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 89

  • 51. Data: 2016-03-08 13:52:58
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-08 o 13:49, Adam Sz. pisze:
    > W dniu wtorek, 8 marca 2016 13:25:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >
    >> Porsche to klasa, porzadanie i jakosc. Czyli atrybuty broniace sie bez
    >> reklamy jak piszesz. A jednak po BMW i Mercedesie pojawily sie ich reklamy.
    >
    > Ale nie wiazcie tylko reklam w tv z marketingiem. W takim porsche pewnie
    > budzet na marketing jest wiekszy niz w calej grupie VW i pewnie kilku
    > innych do kupy wzietych :)

    Po prostu wchodza w nowe segmenty. Reklama to tez informacja. 911 nie
    reklamuja. :-)

    Pozdro.. TK


  • 52. Data: 2016-03-08 14:15:14
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 11:50, Kris pisze:
    > Zresztą wcale by mnie nie zdziwiło gdyby się okazało że tego Parksaida Bosch czy
    inny wiodący producent robi pod nieswoją marką.

    Według mnie jest to więcej niż pewne, że albo ten sprzęt pochodzi od
    jakiegoś porządnego producenta, który robi to dla Lidla pod ich marką,
    albo jest to jeden z wielu przykładów właśnie tej dobrze zrobionej
    chińszczyzny, czyli tej z wyższych pozycji cennikowych chińskich
    producentów, który rzadko jest do Polski zazwyczaj importowany.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /


  • 53. Data: 2016-03-08 17:08:15
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 13:06, Adam Sz. pisze:
    > W dniu wtorek, 8 marca 2016 12:18:26 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    >
    >> Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    >> Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    >> nie interesują.
    >
    > Zupelnie inny segment rynku. Zaden profesjonalista nie kupi parkside tylko
    > wysokiej polki boscha. Parkside jest OK ale do zastosowan hobbystycznych.
    > W prawdziwej budowlance ten sprzet by nie wytrzymal paru tygodni pracy :)

    No ale profesjonalista, to się w Lidlu zaopatruje co najwyżej w
    pożywienie a nie sprzęt budowlany.


  • 54. Data: 2016-03-08 17:15:31
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 13:25, Maniek4 pisze:

    > Porsche to klasa, porzadanie i jakosc. Czyli atrybuty broniace sie bez
    > reklamy jak piszesz. A jednak po BMW i Mercedesie pojawily sie ich reklamy.

    Bo i Porsche dziś spowszedniało, może też zdziadziało, nie wiem bo nie
    mam. Ale widzę coraz więcej, na przykład Panamer, niż wiele lat temu
    widywałem 911, 928 czy inne cudeńka.
    Obecne BMW i Mercedesy nie są już tak trwałe, jak te z przed 20-30
    lat(tu akurat mam pewne porównania), może z Porsche tez tak jest, że
    trzeba zacząć reklamować ten "chłam"?


  • 55. Data: 2016-03-08 17:21:46
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 14:15, Kżyho pisze:
    > W dniu 2016-03-08 o 11:50, Kris pisze:
    >> Zresztą wcale by mnie nie zdziwiło gdyby się okazało że tego Parksaida
    >> Bosch czy inny wiodący producent robi pod nieswoją marką.
    >
    > Według mnie jest to więcej niż pewne, że albo ten sprzęt pochodzi od
    > jakiegoś porządnego producenta, który robi to dla Lidla pod ich marką,

    Wyczytałem, że to Parkside to Einhell


  • 56. Data: 2016-03-08 17:24:22
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 12:43, s...@g...com pisze:

    > Bo ja wiem?
    > Mam wrzeciono kress-a i robi juz setki godzin i nie mam zastrzeżeń. A łatwo nie ma
    bo zapylenie jest spore...

    Ja miałem porównanie z kilkoma młotowiertarkami i szlifierkami Kress-a,
    te z końca lat 90-tych wytrzymywały dłużej niż obecne.

    > To raczej IMHO znacznie bardziej specyficzna sprawa. Jedne sprzety robi sie tak
    inne bylejak...

    To, że ktoś od początku do końca robi chłam, to mogę zrozumieć, to że
    ktoś robił chłam, dopracował technologię i robi coś dobrze, to też mogę
    zrozumieć. Ale jak ktoś, kto przez wiele lat wypracował sobie renomę i
    robi obecnie jednorazowe gówna, to nie bardzo wiem jaki ma to cel?


  • 57. Data: 2016-03-08 17:30:15
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 13:04, Adam Sz. pisze:
    > W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:54:28 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    >
    >> wielu lat firmy wywalają kasę na reklamę i promocję, no i dziś
    >> Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    >
    > Blad. Oni po prostu zaczeli produktowac takze sprzet dla amatorow - obnizyli
    > znacznie jakosc tych produktow. Bosch dalej produkuje IMHO najwyzszej jakosci
    > sprzet - ale za wiertarke musisz dac 2k, a nie 200 pln zeby sie o tym przekonac:)
    > pozdr.

    Nie wiem jak Kress i Black&Decker, ale BOSCH od kilkudziesięciu lat
    robił modele dla profesjonalistów i amatorów. Z tym, że te stare
    amatorskie wytrzymywały równie długi czas eksploatacji jak te profi
    narzędzia, z tym że pracowały w lżejszych warunkach.
    Dziś te amatorskie często nie mogą dotrwać do czasu gwarancji, mam tu
    akurat osobiste porównanie na dwóch wiertarkach BOSCHa, ale i znajomi
    narzekają na tą jakość.


  • 58. Data: 2016-03-08 17:32:59
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 13:46, Maniek4 pisze:

    > Pewnie tak, ale ogolnie podaz wszystkiego na swiecie bardzo wzrosla.
    > Omawiany tu Lidl - z zalozenia wydaje sie byc sklepem spozywczym, ale od
    > czasu do czasu sprzedaja tez wiertarki. Nigdy wczesniej poza wsiami nie
    > bylo sklepow miesno zelaznych.

    Ta moda przyszła z zachodu, już 20-25 lat temu w niemieckim ALDIm można
    było kupić oprócz spożywki sprzęt AGD/RTV, potem doszły inne asortymenty
    i sklepy i dziś wszyscy to robią, byle tylko coś sprzedać.


  • 59. Data: 2016-03-08 17:38:08
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 13:01, Adam Sz. pisze:
    > W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:27:54 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    >
    >> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >
    > Kazdy markowy producent ma produkty wysokiej jakosci - ale one sa po prostu
    > drozsze (bo nakladaja sie tu dwie sprawy - koszt dobrej jakosci czesci i koszt
    > marketingu). Gdyby markowy producent nie produkowal takze dobrej jakosci
    > produktow - nie bylby markowym producentem :-)

    Marki się pomieszały, produkty też i dziś wszyscy idą na ilość a nie na
    jakość, dotyczy to sprzętu AGD/RTV, narzędzi, samochodów i wielu innych
    rzeczy.



  • 60. Data: 2016-03-08 17:46:06
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-08 o 12:19, masti pisze:

    >> Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.
    >
    > naiwny

    No ale jakoś wcześniej to wszystko działało, dlaczego dziś ważniejszy
    jest marketing niż jakość?


strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1