  • 11. Data: 2009-01-26 09:25:37
    Temat: Re: Miedziana instalacja c.o. - upływ czasu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:35:20 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > rozgliować (rozhartować). Polega to na nagrzaniu rury palnikiem w miejscu
    > gięcia, a następnie schłodzeniu jej zimą wodą. Niestety przy tej operacji
    > powierzchnia rury na zewnątrz i wewnątrz się utlenia oraz pozbywa się
    > cienkiej warstwy ochronnej utworzonej z tlenku,

    LOL. Znaczy jak się utlenia, to tlenek znika, tak Jacusiu?

    Znów w normie nie napisali 'pomyśleć'?

    > Jednak uwierz mi, że rura Alu-Pex jest bardziej odporna na wypłukiwanie i
    > nie ulega korozji oraz elektrokorozji. Ponadto ma taką właściwość, że kamień

    Tak napisli w ulotce. A do tego bardziej się instalatorowi opłaca, to też
    ją poleca.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-01-26 09:26:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 20:14:58 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Uważam, że zarówno miedź jak i plastiki są o wiele trwalsze od stali.

    A swoje uważanie masz czymś poparte poza 'jajakoko' ten co ulotki czyta?

    > Za plastikami przemawiają fakty, ze tworzywa sztuczne są substancjami, które
    > nie ulegaja biodegradacji, korozji, elektrokorozji. Mogą jednak ucel

    Tak, tak... Nie, wcale...

    > poprawiacze, inchibitory itp.

    A może przeczytasz słownik ortograficzny?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 13. Data: 2009-01-26 13:31:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > A swoje uważanie masz czymś poparte poza 'jajakoko' ten co ulotki czyta?

    Tak. Spier....j trolu.

    > A może przeczytasz słownik ortograficzny?

    Wystarczy, ze "ciebie" czytam i się uwsteczniam.

  • 14. Data: 2009-01-26 13:34:12
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > LOL. Znaczy jak się utlenia, to tlenek znika, tak Jacusiu?
    >
    > Znów w normie nie napisali 'pomyśleć'?

    > Tak napisli w ulotce. A do tego bardziej się instalatorowi opłaca, to też
    > ją poleca.

    Dla ciebie korepetycji nie udzielam.
    Po prostu szkoda mi czasu dla debili. Żegnam.

  • 15. Data: 2009-01-26 14:24:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:31:25 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tak. Spier....j trolu.

    Kiepska podstawa, 'jajakoko' doświadczony zakuwaczu norm :D

    > Wystarczy, ze "ciebie" czytam i się uwsteczniam.

    Ach, przepraszam, nie wiedziałem, że czytanie prawidłowych pod względem
    ortograficznych tekstów uwstecznia ortograficznie.
    Widać jesteś z klubu stokrotek, postępowy jajakoko zakuwaczu norm :D

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-01-26 14:24:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:34:12 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Dla ciebie korepetycji nie udzielam.
    > Po prostu szkoda mi czasu dla debili. Żegnam.

    A szkoda, mógłbys poświęcić trochę czasu sobie, pomogłoby :D

    --
    ___________/ GG: 3524356