  • 1. Data: 2009-02-17 18:48:02
    Temat: Mierzeniue czasu przeplywu pradu
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Witam!

    Wymyslilem sobie ze potrzebuje urzadzenia ktore bedzie rejestrowalo czas
    przez jaki wlaczony jest prad w kilku urzadzeniach (lub jednym, moge
    zamontowac kilka takich miernikow).
    Ma to dzialac na zasadzie - pstryk (wlaczam prad) - urzadzenie
    rejestruje czas pracy (w minutach najlepiej, niekoniecznie z podaniem
    dokladnych godzin ale jelsi takie rozwiazanie istnieje to rowniez mnie
    interesuje) - pstryk (wylaczam prad) - "zegar" sie zatrzymuje")

    Ktos ma jakis pomysl albo moze dostepne sa takie gotowe rejestratory do
    kupienia?

    szwagier

  • 2. Data: 2009-02-17 19:31:28
    Temat: Re: Mierzeniue czasu przeplywu pradu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pstryk (wylaczam prad) - "zegar" sie zatrzymuje")
    >
    > Ktos ma jakis pomysl albo moze dostepne sa takie gotowe rejestratory do

    a o podlicznikach myslales?
    LE-01 wlazi na szyne w skrzynce i jest wielkosci bezpiecznika

    --
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-02-17 20:34:55
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

> [...]

    > godzin ale jelsi takie rozwiazanie istnieje to rowniez mnie interesuje) -
    > pstryk (wylaczam prad) - "zegar" sie zatrzymuje")

    http://www.forkliftparts.pl/licznik_motogodzin,p20.h
    tml
    Rejestruje z dokładnością do 1/10 godziny, potrzebny zasilacz przetwarzający
    twój prąd na napięcie stałe 10..80V.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-02-17 20:39:44
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    szwagier pisze:
> [...]
    > interesuje) - pstryk (wylaczam prad) - "zegar" sie zatrzymuje")
    >
    > Ktos ma jakis pomysl albo moze dostepne sa takie gotowe rejestratory do

    Są elektroniczne liczniki zużycia prądu (rejestrują też czas poboru
    prądu), do kupienia m.in. w supermarketach budowlanych bądź tu:
    http://allegro.pl/search.php?string=watomierz

    Jacek Midura

  • 5. Data: 2009-02-17 21:39:02
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > a o podlicznikach myslales?
    > LE-01 wlazi na szyne w skrzynce i jest wielkosci bezpiecznika

    To jest jakies rozwiazanie..tyle ze bedzie wymagalo przeliczania z kWh
    na h - do zrobienia, bo pobor pradu w watach bede znal.

    Ma rowniez wyjscie impulsowe, mozna pomyslec o zewnetrznym urzadzeniu do
    zbierania sygnalu i przeliczania.

    Bardzo dziekuje :)

    szwagier

  • 6. Data: 2009-02-17 21:39:52
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > http://www.forkliftparts.pl/licznik_motogodzin,p20.h
    tml
    > Rejestruje z dokładnością do 1/10 godziny, potrzebny zasilacz przetwarzający
    > twój prąd na napięcie stałe 10..80V.

    Raczej nie ale dziekuje :)

    szwagier

  • 7. Data: 2009-02-17 21:41:40
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Są elektroniczne liczniki zużycia prądu (rejestrują też czas poboru
    > prądu), do kupienia m.in. w supermarketach budowlanych bądź tu:
    > http://allegro.pl/search.php?string=watomierz
    >
    > Pozdrawiam

    Niii..odpada, urzadzenie nie jest zasilane z wtyczki :)

    Ale dziekuje za dobre checi!

    szwagier

  • 8. Data: 2009-02-17 21:47:27
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    szwagier pisze:

    > Niii..odpada, urzadzenie nie jest zasilane z wtyczki :)
    >
    > Ale dziekuje za dobre checi!

    No to rozbebesz to. Za 40 zl warto spróbować.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2009-02-18 08:05:58
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    A można wiedzieć czemu to Ci nie pasuje? Wydaje się być najlepszym
    rozwiązaniem.

  • 10. Data: 2009-02-18 08:39:35
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>

    Witam!

    > Wymyslilem sobie ze potrzebuje urzadzenia ktore bedzie rejestrowalo czas
    > przez jaki wlaczony jest prad w kilku urzadzeniach (lub jednym, moge
    > zamontowac kilka takich miernikow).

    Chodzi Ci o licznik czasu pracy?
    Strona 75 w
    http://www.moeller.pl/Documentation/Katalogi/Katalog