  • 1. Data: 2009-05-07 12:18:33
    Temat: znowu podbitka i jej wentylacja
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Witam
    Temat był na forum ale bez jednoznacznej odpowiedzi.
    Mam zamiar zrobic podbitkę drewnianą przybijaną bezpośrednio do
    dolnych krawędzi krokwi.
    Pytanie czy robic jakąś wentylacje tej podbitki tak aby zapewnić
    dostęp powietrza do wentylacji wełny na dachu.
    Jeżeli tak to w jaki sposób, wiercić otwory, montować kratki?
    Dach jest kryty blachą ale pod nia jest papa i pełne deskowanie,
    później sczelina wentylacyjna i wełna pomiędzy krokwiami.

    Pzdr
    QbaB

  • 2. Data: 2009-05-07 12:33:55
    Temat: Re: znowu podbitka i jej wentylacja
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Robic
    szczelina min. 2 cm albo kratki o powierzchni podobnej do szczeliny.
    pamietaj o siatce przeciw owadom i innym zwierzakom
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-05-07 12:51:10
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    > Robic
    > szczelina min. 2 cm albo kratki o powierzchni podobnej do szczeliny.
    > pamietaj o siatce przeciw owadom i innym zwierzakom

    Szczelina raczej odpada bo byłby problem z siatką, jak ją zamontować.
    Czyli kratki i to pewnie na każde pole pomiędzy krokwiami - sporo
    kratek :(

    Dzięki, musze coś wykombinować.

    QbaB

  • 4. Data: 2009-05-07 13:06:25
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

> [...]

    Szczelina raczej odpada bo byłby problem z siatką, jak ją zamontować.
    Czyli kratki i to pewnie na każde pole pomiędzy krokwiami - sporo

    A jak kombinacja to prosze bardzo:
    widzialem u klienta
    wentylacja kalenicowa Ridgemaster rozcieta wzdluz na pol i zamontowana pod
    okapem
    prawie nie widac a role spelnia swietnie
    i tak na kazdym polu

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-05-07 13:38:10
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    wiadomościnews:7af9b0c3-2e30-4f6f-a653-7918f474492b@
> [...]
    > okapem
    > prawie nie widac a role spelnia swietnie

    Kierunek myślenia słuszny ale drogo :( wyjdzie jak nic ze 20 zł za
    pole.
    Kratki wyjda taniej poniżej 10 zł.

    QbaB

  • 6. Data: 2009-05-08 06:04:11
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    > Kierunek myślenia słuszny ale drogo :(  wyjdzie jak nic ze 20 zł za
    > pole.
    > Kratki wyjda taniej poniżej 10 zł.

    Aktualizacja
    Koszt kratki metalowej z siatką to 4 zł tak więc zostaje przy
    kratkach.

    Pzdr
    QbaB