  • 21. Data: 2009-05-09 16:09:10
    Temat: Re: Na altance co polozyc
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:gu47ed$qc0$1@news.wp.pl...
    > Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Niedawno ktoś podawał po jakim czasie robi się z ww. mokra tektura.
    > IMHO, jak ma być trochę ładniej, to na tą papę ww. gonty bitumicze.

    No to żeś mnie pocieszył...
    A po jakim czasie?

    jarek d.

  • 22. Data: 2009-05-09 21:12:31
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Znaczy dach z blachodachówki. Reszta z desek. Ocieplenie.
    > Standard ponadnormatywny.

    Nie zdziw się jak w czasie deszczu pies będzie uciekał z budy :)
    Sam takie coś widziałem - powód: hałas
    Albo zrób dobrą izolację, albo przykryj bude czymś co nie będzie hałasować w
    czasie deszczu (np gont bitumiczny)

  • 23. Data: 2009-05-10 11:09:12
    Od: "Tomek " <v...@W...gazeta.pl>

    JKK <j...@i...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Niedawno ktoś podawał po jakim czasie robi się z ww. mokra tektura.
    > IMHO, jak ma być trochę ładniej, to na tą papę ww. gonty bitumicze.

    Znajomy ma płyty Onduline na dachu od około 8 lat. Na razie wszystko jest OK.

  • 24. Data: 2009-05-10 12:44:41
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Znajomy ma płyty Onduline na dachu od około 8 lat. Na razie wszystko jest
    > OK.
    >
    > --

    Ja mam 14
    ;-/
    niektore to juz nawet faliste nie sa....
    wyglada to okropnie
    a tak ladnie bylo ...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 25. Data: 2009-05-12 12:25:04
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Znajomy ma płyty Onduline na dachu od około 8 lat. Na razie wszystko jest OK.

    u mnie ondulina jest 3 rok i na razie sie nie zmienia.
    To chyba najszybsze i najtansze pokrycie.

  • 26. Data: 2009-05-21 20:17:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > na zimno.

    Dokładnie.
    Większość gontów bitumicznych jak nie wszystkie posiadają pasek klejący,
    który się skleja pod wpływem ciepła promieni słonecznych.
    Kładzie się na zimno tylko i wyłącznie przybijając papiakami. Resztę robi
    słońce :)

  • 27. Data: 2009-05-21 20:22:15
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie ondulina jest 3 rok i na razie sie nie zmienia.
    > To chyba najszybsze i najtansze pokrycie.

    i okropnie brzydkie, ale to oczywiście rzecz gustu, a "o gustach .... "