  • 1. Data: 2010-03-15 19:21:35
    Temat: Niewielka frezarka do drewna.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Potrzebuje frezować niewielkie elementy drewniane. Co polecacie.
    Czy takie coś byłoby dobre ?.

    FREZARKA STOLARSKA DOLNOWRZECIONOWA SF-40/1500
    http://tiny.pl/hg9wm

    Czy zna ktoś coś lepszego, poręczniejszego, tanszego ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-15 19:26:21
    Temat: Re: Niewielka frezarka do drewna.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > FREZARKA STOLARSKA DOLNOWRZECIONOWA SF-40/1500
    > http://tiny.pl/hg9wm
    >
    > Czy zna ktoś coś lepszego, poręczniejszego, tanszego ?.

    Najlepiej żeby element frezowany mozna było jakoś zamocować w jakiś imak,
    ażeby go można było frezować przesuwając w tym imaku.
    Nie wiem jak coś takiego mogłoby wyglądać - pomóżcie koledzy.
    Może jest tu jakiś stolarz-fachowiec który mógłby coś polecić....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/