  • 1. Data: 2010-03-15 14:43:25
    Temat: Wentylator z czujnikiem wilgoci.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Mam wentylator łazie3nkowy Dospel Styl WCH.
    Czyli z tym czujnikiem wilgotnosciowym.
    Jak prawidłowo go podłączyć ?
    faza stała L zero N a T ?
    T to faza przez włącznik ?

  • 2. Data: 2010-03-15 15:59:45
    Temat: Odp: Wentylator z czujnikiem wilgoci.
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Mam wentylator łazie3nkowy Dospel Styl WCH.
    > Czyli z tym czujnikiem wilgotnosciowym.
    > Jak prawidłowo go podłączyć ?
    > faza stała L zero N a T ?
    > T to faza przez włącznik ?

    Witam

    Jeśli chcesz mieć załączanie tylko od wilgoci to nie podłączasz nic do T

    Jeśli chcesz mieć dodatkowo możliwość załączenia niezależnie od wilgotności,
    to podłączasz "faze" pod T
    Np. od włącznika światła itp.

    Ryba

  • 3. Data: 2010-03-15 16:41:19
    Temat: Re: Wentylator z czujnikiem wilgoci.
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz mieć załączanie tylko od wilgoci to nie podłączasz nic do T
    >
    > Jeśli chcesz mieć dodatkowo możliwość załączenia niezależnie od

    Lub od przycisku dzwonkowego
    poniewaz nie kazde uzycie lazienki wymaga wentylacji
    np. mycie rak

    Pozdrawiam:
    Zubaj