  • 21. Data: 2013-03-22 13:15:43
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 marca 2013 12:24:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > wykresami. :-)
    M jakąs wiosenna depresje ma;)

  • 22. Data: 2013-03-22 13:53:13
    Od: <news>

    Użytkownik <rrudnik> napisał:
    > Jak patrzę na historię pomiarów pogody marcowych
    > meteo.waw.pl to od 2000 (czyli cała historia dostępna na tym
    > portalu) roku nie było takiego marca. Dziwne bo na kontynencie
    > pln amerykańskim też jest bardzo zimno...

    Bo oficjalna teoria amerykańskich naukowców wywodzących się od starożytnych
    handlarzy czosnkiem i cebulą, to globalne ocieplenie jest tak wielkie że
    powoduje globalne ochłodzenie, więc jest tak gorąco że aż mrozi:)
    To wszystko jest naukowo udowodnione, więc podatek od pierdzenia słusznie
    płacić trzeba, śmieciowy też, bo one też klimat ocieplają:)

  • 23. Data: 2013-03-22 14:35:00
    Od: r...@t...com.pl

  • 24. Data: 2013-03-22 15:23:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <r...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Jak patrzę na historię pomiarów pogody marcowych - meteo.waw.pl to od 2000
    >(czyli cała historia dostępna na tym portalu) roku nie >było takiego marca.
    >Dziwne bo na kontynencie pln amerykańskim też jest bardzo zimno...

    No to żeśmy schłodzili najpierw gospodarkę a potem klimat.
    I jesteśmy udupieni.

    Marek

  • 25. Data: 2013-03-22 19:07:24
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 14:35, r...@t...com.pl pisze:
    > Jak patrzę na historię pomiarów pogody marcowych - meteo.waw.pl to od 2000 (czyli
    cała historia dostępna na tym portalu) roku nie było takiego marca. Dziwne bo na
    kontynencie pln amerykańskim też jest bardzo zimno...

    W 1929r. było zimniej w marcu i ... kwietniu

    http://meteomodel.pl/BLOG/?p=4823

    "4 kwietnia w Bydgoszczy notowano -10 stopni. W Grudziądzu było -12°C.
    Skrajnie zimno było 5 kwietnia. W Brześciu temperatura spadła do -20°C."

    A tu wycinki z gazet
    http://meteomodel.pl/BLOG/?p=4831

    M.

  • 26. Data: 2013-03-22 19:09:40
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 12:24, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Zaraz Cie M przywola do porzadku, podpierajac sie jakimis ciekawymi
    > wykresami. :-)

    Nic na to nie poradzę, że fizycy posługują się faktami i wykresami, a
    nie doniesieniami prasowymi.

    M.

  • 27. Data: 2013-03-22 19:12:52
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 12:12, quent pisze:
    > On 2013-03-19 09:31, Maniek4 wrote:> Uszanowanie.

    > Niech się ociepla jak lubi.
    > Gorzej, że złodzieje poprzez media wmawiają masom, że to przez
    > "działalność człowieka" :-/

    Praw fizyki nie zmienisz. Nie ma żadnego znaczenia, co ukazuje się w
    mediach.

    Fakty są takie, że pod koniec XIX wieku (tak: dziewiętnastego wieku!)
    przypuszczano, że działalność człowieka może zmieniać klimat. Dzisiaj
    wiemy to na pewno.

    M.

  • 28. Data: 2013-03-22 19:15:06
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 13:53, news pisze:

> [...]
    > starożytnych handlarzy czosnkiem i cebulą, to globalne ocieplenie jest
    > tak wielkie że powoduje globalne ochłodzenie, więc jest tak gorąco że aż

    Może najpierw zajrzyj do encyklopedii i sprawdź co znaczy słowo
    GLOBALNE. Potem sprawdź czym się różni KLIMAT od POGODY.

    Jak na razie to wyśmiewasz się z własnej głupoty i jeszcze się tym
    chwalisz publicznie.

    M.

  • 29. Data: 2013-03-22 19:18:28
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 15:23, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik <r...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No to żeśmy schłodzili najpierw gospodarkę a potem klimat.
    > I jesteśmy udupieni.

    Jesteśmy udupieni tak, czy inaczej. Paliwa kopalne są coraz droższe. Co
    się tylko gospodarka światowa podnosi, to zaraz ten wzrost duszony jest
    przez wzrost ceny ropy.

    I taka recesyjno-kryzysowa huśtawka czeka nas w najbliższym czasie.

    M.

  • 30. Data: 2013-03-22 19:24:07
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 12:55, quent pisze:
> [...]
    globalne-ocieplenie/

    > :-)))
    > A swoją drogą - mnie tam osobiście nie przeszkadza, że klimat się
    > zmienia. Wszystko w przyrodzie pulsuje. Raz jest cieplej raz zimniej.
    > Chyba każdy to wie a jak nie wie to niech zapyta Bacy to mu powie.

    Przeszkodzi ci już niedługo.

    I nic w przyrodzie nie pulsuje. Długookresowy trend jest taki, że będzie
    cieplej. Przy czym nie oznacza to, że u nas zimy będą łagodniejsze.
    Prawdopodobny scenariusz przewiduje fale długich upałów w lato oraz
    niewiele cieplejsze (lub chłodne) zimy.

    Tutaj masz wykresy dla ostatnich 200 lat w Europie
    http://meteomodel.pl/BLOG/?p=4586

    M.