  • 31. Data: 2009-05-13 09:40:38
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:gudulu$j9j$1@news.interia.pl...

    > Gorzej bedzie jak jednak okaze sie, ze styropian jest nasiakliwy i grzanie
    > w pierwszym roku zapewnialo wiecej ciepla niz kazdego roku pozniej.
    > Zrobienie zoptymalizowanego ogrzewania "na styk" w konsekwencji moze byc
    > nie lada problemem, bo styropian moze nie izoluje z czasem tak jak
    > zakladano na

    To akurat mały problem. Nawet jesli jest tak jak mówisz to styro popsuje sie
    pewnie za lat 15-20 a wtedy to juz i ogrzewanie będzie do modernizacji i
    elewacja do ponownego robienia i technologie nowe i nowe super materiały
    itp. Tym więc bym sie nie przejmował
    Ja sam ma u siobie styro na scianach ale przekonany do tego nie jestem.
    Kolejny dom na 90% to bedzie bez styro- ściana z porządnego materiału
    przyzwoicie wymurowana i tynk.

    A propo tynku- u nas na Pomorzu działa ekipa z gór-* robią piekne tynki-
    cement biały jakies kamyczki tam dodaja itp i wychodzi fajny gruby tynk.
    Dają to nawet na styro tylko wtedy jeszcze raz kołkuja dosyc gęsto styro
    razem siatką i klejem. I na te kołki wtedy rzucaja ten tynk. Efekt
    rewelacyjny.

    Krzysiek

  • 32. Data: 2009-05-13 11:35:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    No

    tak wygląda dzisiaj. Odkute więcej niż planowałem, bo sie nie dało. Widac
    powyżej stalowej belki jeszcze nie odkute.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/734c40b8052ad5ca
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/933737cefb722e7d
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/790735feb171dd0e
    .html

  • 33. Data: 2009-05-13 14:37:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    No i coś takiego robimy. Ze 25cm grubości będzie. Na głębokość od
    wewnętrznej krokwii. Nad tym są takie klocuszki dylatacyjne żeby styto nie
    przylegał do desek.
    Co wy na to ?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc497b277b16167f
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6410af5da8dd9974
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef1c3225305ea928
    .html

    Robimy to ze ścinków styropianu i z pełnych arkuszy też ale ileż można
    dopłacać. Każdy kawałek styro jak sie nadaje to odratowujemy

  • 34. Data: 2009-05-13 14:40:18
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Jeszcze dodam, że wszystkich was to czeka :-) (Tych co mają szczyty za
    wysoko)

  • 35. Data: 2009-05-13 15:19:40
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    > Jeszcze dodam, że wszystkich was to czeka :-) (Tych co mają szczyty za
    > wysoko)

    I mają ścianę 2W. :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 36. Data: 2009-05-13 15:52:38
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > I mają ścianę 2W. :-)

    Tak ale w ścianie 1W można tak samo wiele zepsuć :-) Nawet wolę nie myśleć
    co :-)
    Widziałem kiedyś na forum muratora gościa co płakał jak mu wymurowali z
    ytonga 1W właśnie :-) Zabrakło im kleju, bo go dawali 2 cm jak zaprawę :-

  • 37. Data: 2009-05-13 15:57:41
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > I mają ścianę 2W. :-)

    I mają poddasze użytkowe. Bo jeśli jest strych to nie ma potrzeby docieplać,
    prawda ?

  • 38. Data: 2009-05-13 17:47:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A propo tynku- u nas na Pomorzu działa ekipa z gór-* robią piekne tynki-
    > cement biały jakies kamyczki tam dodaja itp i wychodzi fajny gruby tynk.

    Bialy cement kosztuje chyba cos kolo 900zl. :-) Tanie to to pewnie nie jest,
    ale trwale na pewno, te kamyczki to bialy piasek kwarcowy?
    Mam cos podobnego, tylko ze piasek kwarcowy nakladany z wapnem na tynk.
    Teraz sie zastanawiam, czy robic na tym gladz.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2009-05-13 17:54:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Widziałem kiedyś na forum muratora gościa co płakał jak mu wymurowali z
    > ytonga 1W właśnie :-) Zabrakło im kleju, bo go dawali 2 cm jak zaprawę :-

    Idiotow jak wiadomo nigdzie nie brakuje. Swoja droga ciekawe gdzie ten gosc
    byl jak murowali, nie zrobili przeciez tego w jedno popoludnie.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2009-05-13 20:30:50
    Od: Mat <m...@g...com>

    > I mają poddasze użytkowe. Bo jeśli jest strych to nie ma potrzeby docieplać,
    > prawda ?

    No właśnie - ile wzdłuż może przemarzać taka ściana wymurowana z
    pustaka ceramicznego ? W końcu są tam kanały.

    Mat