  • 41. Data: 2014-12-30 12:37:15
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Robson <r...@...pl>

    Zażyj maść na ból dupy a Kolenda to jest Zaleska.

  • 42. Data: 2014-12-30 15:37:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 11:43:45 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > I co ludzie maja zrobic? Nic nie zrobia bo slepa wiara nakazuje im wierzyc
    > w to co ksiadz wyprawia, w koncu to sluga bozy :)

    oczywiscie ze wsrod tysiecy ksiezy zdarzy sie becwal, jeszcze gorsze ze jest on potem
    przykladem jak zły jest kler w całosci.
    A wierni mają swoje sposoby porzez pisanie pism, czy glosowania nogami -nie chcę
    korzystac, -ich prawo, to nie ma nic wspolengo ze "slepą" wiarą. Dłużej klasztora niz
    przeora -przeczekają... Po prostu wiara to cos znacznie pozniejszego niz to ze ktroys
    ksiądz jest bęcwałem (czy czasem wrecz przestępcą...)

    b.

  • 43. Data: 2014-12-30 23:33:53
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 13:13:58 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Chcesz wygenerowac nasepny megawatek? Ergie ma racje - a nie wypowiada sie jako
    katolik.

    > 100 napisów bank ci nie przeszkadza, a krzyż tak? Czy bank zawłaszcza przestrzen
    publiczną?
    > Jestesmy w kraju, którego kultura oparta jest, czy tego chcesz czy nie, na tradycji
    chrzescijanskiej. Oczywiscie ze mozesz sie tego próbowac pozbyc - tylko co zostanie?
    Trzeba byc wyjątkowo naiwnym zeby sądzic ze w ideologiczna dziurę nie wejdzie nic
    innego - a do wyboru masz własciwie tylko lewactwo albo islam.

    > a w demokracje wierzysz? No to sobie policz równouprawnienie jako odpowiednią do
    ilości reprezentację.

    > b.

    Dzieci patrzą na toto.
    Ratujmy nasze dzieci i wnuki.
    Religia ma wrócić do kościołów.
    Religia nie może być narzędziem politycznym czy naukowym.
    Budyń, Budyń.
    Polska była krajem wielowyznaniowym.
    Kontrreformacja wprowadziła Najjaśniejszą w gigantyczne katastrofy.
    Nie mam nic przeciw żadnej religii, ale głupocie tak.

  • 44. Data: 2014-12-30 23:43:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-30 o 23:33, hmk pisze:

    > Dzieci patrzą na toto.

    Chron swoje dzieci

    > Ratujmy nasze dzieci i wnuki.

    Dostepem do facebooka

    > Religia ma wrócić do kościołów.

    Bo hmk tak chce

    > Religia nie może być narzędziem politycznym czy naukowym.

    ?? wtf?

    > Budyń, Budyń.

    Budyn.

    > Polska była krajem wielowyznaniowym.

    Czego poczatek datuje sie w roku 966

    > Kontrreformacja wprowadziła Najjaśniejszą w gigantyczne katastrofy.

    :-DD

    > Nie mam nic przeciw żadnej religii, ale głupocie tak.

    Glosuj na PSL

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2014-12-30 23:50:32
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 15:37:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    przeora -przeczekają... Po prostu wiara to cos znacznie pozniejszego niz to ze ktroys
    ksiądz jest bęcwałem (czy czasem wrecz przestępcą...)

    Samoświadomość, wiara, komunikacja itd. stanowią człowieka.
    Wiary religijne w ilości około miliona powstały też milion lat później.
    To archaizmy, były potrzebne ludzkości w okresie kiedy powstawały.
    Kilka religii które ostały się toczą bezwzględną, krwawa walkę o wpływy.
    Trzeba to towarzystwo połączyć wspólnym mianownikiem i kto chce niech się modli.
    W pokoju. Dla siebie. Na swój koszt. Na przyszłość i .......

  • 46. Data: 2014-12-31 00:14:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 23:33:53 UTC+1 użytkownik hmk napisał:
> [...]
    > Kontrreformacja wprowadziła Najjaśniejszą w gigantyczne katastrofy.
    > Nie mam nic przeciw żadnej religii, ale głupocie tak.

    weź te mysli jakos uporządkuj bo nie wiadomo własciwie co chciałeś przekazac. Opinie
    masz prawo mieć własne, ale co do faktów skonsultuj sie z guglem :)

    b.

  • 47. Data: 2014-12-31 07:58:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 23:50:33 UTC+1 użytkownik hmk napisał:

    > Samoświadomość, wiara, komunikacja itd. stanowią człowieka.
    > Wiary religijne w ilości około miliona powstały też milion lat później.
    > To archaizmy, były potrzebne ludzkości w okresie kiedy powstawały.

    a co ty wiesz o okresie kiedy ludzkosc powstawała? Raczej niewiele skoro tak na
    pewniaka się wypowiadasz - bo widzisz, mamy troche skamieniałych kości, trochę
    narzędzi krzemiennych. To bardzo mało mówi o religijnosci w prehistorii.

    > Kilka religii które ostały się toczą bezwzględną, krwawa walkę o wpływy.

    Właściwie mozna by to tak nazwac - ludzkosc od początku, tak jak wspomniałaś,
    przeczuwała ze cos jest pod drugiej stronie. A co/gdzie/jak to jest - okazało sie
    póżniej.

    > Trzeba to towarzystwo połączyć wspólnym mianownikiem i kto chce niech się modli.
    > W pokoju. Dla siebie. Na swój koszt. Na przyszłość i .......

    Świetnie. No to popieraj katolików, bo się może zdarzyć ze jak ich zniszczysz to
    będziesz miał tu islam. A wtedy możliwosci będziesz miał zdecydowanie mniejsze.

    b.

  • 48. Data: 2014-12-31 10:18:53
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 00:14:29 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > weź te mysli jakos uporządkuj bo nie wiadomo własciwie co chciałeś przekazac.
    Opinie masz prawo mieć własne, ale co do faktów skonsultuj sie z guglem :)

    > b.

    Budowniczowie zawsze byli światłymi ludźmi.
    Google owszem, a czy to już wszystko ?

  • 49. Data: 2014-12-31 10:23:51
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 23:43:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Chron swoje dzieci

    > Dostepem do facebooka

    > Bo hmk tak chce

    > ?? wtf?

    > Budyn.

    > Czego poczatek datuje sie w roku 966

    > :-DD

    > Glosuj na PSL
    >
    > Pozdro.. TK

    Ja głosuję na Ruch Racjonalny.
    W 966r. to tylko chrzest Mieszka, księcia.
    Wierzenia, legendy, mity słowiańskie mają kilka tysięcy lat.
    Wiara genetyczna jest czymś innym od wiary religijnej.
    Budowniczowie, waszym narzędziem jest umysł.
    Kielnia to była.
    Teraz procesor jest. Pozdro

  • 50. Data: 2014-12-31 11:33:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-31 o 10:23, hmk pisze:

    > Ja głosuję na Ruch Racjonalny.

    Nikt Ci nie broni. Zajmij sie bardziej sprawami racjonalnymi zamiast
    oceniac innych. Nie dotyczy Cie, a najbardziej obchodzi, ze ksiadz na
    tace zbiera i inne tego typu glupoty.

    Pozdro.. TK