  • 61. Data: 2016-01-22 15:41:46
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 15:22, r...@k...pl pisze:

    > A ile można kupić lokalnego jedzenia? Telewizor / samochód to skąd kupiony
    > będzie?

    A ile kupisz telewizorow i samochodow? Przeciez to jeden z aspektow. Mam
    corke w liceum i widze z jakimi problemami borykaja sie rodzice z
    wieksza iloscia dzieci, albo mniej zamozni. Dzisiejszy system nauczania
    jest tak skonstruowany, ze dzieciak idzie do szkoly poznac zagadnienia a
    nauke zdobywa na korepetycjach jesli mysli o lepszym wyksztalceniu i
    pracy w zawodzie. Nie wszystkich na to stac. Glupiego angielskiego nie
    nauczy sie w szkole. Ten program moze dac niektorym mozliwosci ktorych
    nie maja.

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2016-01-22 15:46:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 14:05, Adam Sz. pisze:

    > Program 500 plus powiekszy jedynie dziure w budzecie o 17mld i powiekszy
    > armie urzednikow o 7 tys. A wystarczylo zlikwidowac PIT i w ten sposob
    > zachecic *normalne rodziny*, a nie patologie do rodzenia dzieci. Bo ludzie
    > chca miec dzieci ale ich na to nie stac. Rodzina 500 plus powiekszy jedynie
    > patologie.

    Jaki podatek placi osoba zatrudniona za najnizsza krajowa, albo
    smieciowce? I skad to przekonanie, ze tylko patologia bedzie rodzic
    dzieci? Tak jest w UK?

    > To wszystko kosmetyka, trzeba zmian od podstaw a tego pis nie zrobi.
    > Beda uprawiac ten swoj populizm za nasze pieniadze. Mi osobiscie w kieszeni
    > od ich polityki juz zaczelo ubywac.

    W naszym interesie jest zeby im sie udalo. Fakt, ze poki co potencjalu
    gospodarczego nie widze.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2016-01-22 15:50:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Mówisz, że pis nie zaklepuje?

    Ale wez mi nie wkladaj. Mowie, ze pierwszy raz od dawna slyszalem, ze
    Polska to suwerenny kraj.

    > Ja mam na myśli np. to:
    > "Będę konsekwentny w odzyskiwaniu dla PiS urzędu po urzędzie,
    > przedsiębiorstwa po przedsiębiorstwie, agendy po agendzie. Trzeba jasno
    > powiedzieć, że 16 miesięcy po wygranej PiS żaden działacz czy zwolennik
    > naszej partii, który wykrwawiał się w naszych kampaniach wyborczych, nie
    > może cierpieć głodu i niedostatku"

    Po "chce jasno powiedziec" domyslam sie, ze to Duda?
    No coz... Maja szanse cos zrobic jak kazdy nowy rzad. Ale moga tez byc
    jak tamci. Zagarnac co sie da i biesiadowac u Sowy. Czas pokaze.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2016-01-22 15:56:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 15:23, r...@k...pl pisze:

    > Demagogia.

    Tak jak tabletki dzien po?

    > Demagogia.
    > Trzeba było przeczytać cały kontekst rozmowy, no ale tego w Fakcie pewnie nie
    > było.

    Kontekst powiadasz? Relatywizm zwolennikow mnie nie interesuje.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2016-01-22 15:59:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Jest, retoryka dokładnie tożsama.

    No ale KOD'u nikt nie zamyka we wiezniach.

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2016-01-22 16:15:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:51, Ghost pisze:

    > Dzięki, tego mi brakowało.

    Prosz bardzo. :-)

    Za cztery lata pewnie beda nastepni. Nie ma sie co zapinac.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2016-01-22 16:19:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:50, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nie, kwestia plecenia co ślina na język przyniesie.

    Ja Ci wszystko moge przelozyc na nasze. Tyle, ze Ciebie to nie
    interesuje, wiec nie ma sensu sie spalac.
    Masz swoj poglad i dobrze Ci znim, to co ja bede..?

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2016-01-22 17:29:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 13:23, Ghost pisze:
    > Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?
    Jak myślisz, gdzie właściciel osobówki umieszcza 50% nieodliczonego VAT
    za eksploatację pojazdu? Czy cena transportu towaru dla "małego żuczka"
    będzie więc chociaż zbliżona do ceny transportu dla biedronki?

    Maciek

  • 69. Data: 2016-01-22 17:39:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > chca miec dzieci ale ich na to nie stac. Rodzina 500 plus powiekszy jedynie
    Wybacz, ale obniżając podatki nie zachęci się nikogo do rodzenia dzieci.
    Więcej kasy w kieszeni to większa chęć wydania jej na przyjemności,
    podwyższenie sobie komfortu życia, czy nawet zainwestowanie w to _jedno_
    dziecko, które wypada mieć. Rodzenie i wychowywanie większej liczby to
    już jest albo kosztowne hobby, albo jak napisałeś patologia. Patologii
    ostatnio widuję coraz mniej, ale może to kwestia punktu siedzenia,
    natomiast do tego kosztownego hobby państwo niestety musi zacząć
    dopłacać, bo ma w tym interes.

    Maciek

  • 70. Data: 2016-01-22 19:04:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Jak myślisz, gdzie właściciel osobówki umieszcza 50% nieodliczonego VAT
    >za eksploatację pojazdu? Czy cena transportu towaru dla "małego żuczka"
    >będzie więc chociaż zbliżona do ceny transportu dla biedronki?

    O czym ty piszesz?