  • 191. Data: 2016-01-25 13:51:48
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 10:46, Adam Sz. pisze:
    > Ale co to ma do rzeczy? Pisalem, ze utrzymanie drugiego (i kolejnego) dzieciaka
    > jest coraz tansze (bo wykorzystujesz rzeczy od starszego - nie tylko ubranka
    > ale i wozek, wanienke do kapania, nosidelko i dziesiatki innych rzeczy).
    Jasne. Zakładając, że masz "pałac" i miejsce do przechowywania
    wszystkiego po pierwszym dziecku, co w dobie kawalerek z kredytem na 30
    lat nie jest rzeczą oczywistą. Po drugie: jak już dorobisz się dzieci,
    to będziesz wiedział, jak długo tolerują wyłącznie rzeczy używane i czy
    nie jest to przypadkiem jak z rzeczami po kuzynie/sąsiedzie :->

    Maciek

  • 192. Data: 2016-01-25 13:54:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 12:46, Maniek4 pisze:
    > Jak zaczerpniemy po kawalku troche z Irlandii,
    > troche z Rosji, troche z Chin bez uprzedzen to mysle, ze nie byloby zle.
    Z tym się mogę zgodzić, zakładając, że z Rosji zaczerpniemy np. chęć
    posiadania źródeł ropy i gazu, a nie drugiego Putina :->

    Maciek

  • 193. Data: 2016-01-25 14:00:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 12:54:19 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no to wychodzi, nie kłóce sie, ze mimo nominalnej kwoty z budzetu takiej samej na
    kolejne dziecko jego dofinansowanie jest wieksze.
    > Czyli jak najbardziej prodemograficzne.

    Wzglednie po prostu wiecej zostanie rodzicom na wodke, nie? :-)

    I dlatego patologicznych dzieci bedzie dzieki temu programowi wiecej, niz
    normalnych. Nie wiem, czy to takie dobre. Za 15 lat ta patologia urodzi
    kolejna patologie, ktora zamiast pracowac - bedzie znowu zasilek pobierac.
    W takich rodzinach dzieci rodza dzieci. Moze i demografia sie poprawi ale
    patologia budzetu panstwa nie naprawi. Bedzie jeszcze gorzej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 194. Data: 2016-01-25 14:05:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 14:00, Adam Sz. pisze:
    > Wzglednie po prostu wiecej zostanie rodzicom na wodke, nie? :-)
    > I dlatego patologicznych dzieci bedzie dzieki temu programowi wiecej, niz
    > normalnych.
    Czuję, że masz dostęp do statystyk, które pokazują, że znaczna większość
    rodzin wielodzietnych, to rodziny patologiczne. Szczerze mówiąc ja
    patrzę na problem z punktu widzenia mojej rodziny, której do patologii
    nie zaliczam, ale może się mylę :-) Podziel się swoimi statystykami,
    jeśli możesz.

    Maciek

  • 195. Data: 2016-01-25 14:08:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 13:54, Maciek pisze:
    > Z tym się mogę zgodzić, zakładając, że z Rosji zaczerpniemy np. chęć
    > posiadania źródeł ropy i gazu, a nie drugiego Putina :->

    Putina w sensie miary przebieglosci polityka i dbania o interesy kraju.
    Nie marzy mi sie pieprzniety radykal z wizja odbudowy imperium.

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2016-01-25 14:19:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2016 13:13:58 +0100, w
    <56a61187$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>, nadir <n...@h...org>
    napisał(-a):

    > To tak nie działa, ale jak już dorobisz się dzieci to sam się będziesz
    > mógł o tym przekonać.

    Oczywiście, że tak to działa w znacznej części.
    Chyba że masz chłopca i dziewczynkę -- to pechunio ;)

  • 197. Data: 2016-01-25 14:22:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2016 14:08:20 +0100, w <n856o2$qk$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > Putina w sensie miary przebieglosci polityka i dbania o interesy kraju.

    Putin dba o interesy kraju. Jeszcze napisz, że dba o lud :)

  • 198. Data: 2016-01-25 14:41:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:05:05 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > rodzin wielodzietnych, to rodziny patologiczne. Szczerze mówiąc ja
    > patrzę na problem z punktu widzenia mojej rodziny, której do patologii

    Widzisz - program 500+ nie byl Ci potrzebny do tego, zeby zalozyc duza
    rodzine :) Jak go uruchomia - to czy zdecydujesz sie na kolejne dziecko?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 199. Data: 2016-01-25 14:56:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:00:26 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    kolejne dziecko jego dofinansowanie jest wieksze.

    > Wzglednie po prostu wiecej zostanie rodzicom na wodke, nie? :-)
    >
    > I dlatego patologicznych dzieci bedzie dzieki temu programowi wiecej, niz

    pytałem i powtórze - o ilu proc. rodzin mówisz ze to patologia.Zdefinij sie.

    > normalnych. Nie wiem, czy to takie dobre. Za 15 lat ta patologia urodzi
    > kolejna patologie, ktora zamiast pracowac - bedzie znowu zasilek pobierac.

    przenosisz doswiadczenie panstw zachodnich na nas - u nas sie nie da wyzyc z pensji a
    co dopiero z zasilku...

    b.

  • 200. Data: 2016-01-25 14:58:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>