  • 41. Data: 2012-09-10 21:46:38
    Temat: Re: Ocieplac, nie ocieplac - pokoj nad garazem
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 11:58:01 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > Przetwory, rowery i narzedzia, trzyma sie w piwnicy.
    > Garaz sluzy do przechowywania samochodu.

    Ciekawe. A warsztat gdzie?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 42. Data: 2012-09-10 21:54:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > Garaz sluzy do przechowywania samochodu.
    > Warto go w zimie ogrzac do kilkunastu stopni - ma sie wtedy komfort startu i jazdy.

    Aha - a jak sie nie ma piwnicy, to sie nie kisi ogorkow, nie kopie w
    ogrodku i nie jezdzi na rowerze, bo DOGMAT O ROLI GARAZU stanowi inaczej?
    Wez nie odpowiadaj takich rzeczy. Garaz to po prostu pomieszczenie, ktore
    sie wykorzystuje zgodnie z potrzebami. Akurat u mnie na samochod raczej
    brak juz miejsca.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 43. Data: 2012-09-11 16:30:10
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 21:53:34 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Wez nie odpowiadaj takich rzeczy. Garaz to po prostu pomieszczenie, ktore
    >
    > sie wykorzystuje zgodnie z potrzebami. Akurat u mnie na samochod raczej

    Nazywaj to , jak chcesz i trzymaj tam, co chcesz...niektorzy ci*ke zony tez nazywaja
    garazem.
    Dla wiekszosci ludzi garaz to pomieszczenie dla auta.

  • 44. Data: 2012-09-11 21:09:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 07:30:10 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > Nazywaj to , jak chcesz i trzymaj tam, co chcesz...niektorzy ci*ke zony tez
    nazywaja garazem.
    > Dla wiekszosci ludzi garaz to pomieszczenie dla auta.

    Dla cedecydowanej większości garage, to warsztat, gdzie można naprawić np.
    auto.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356