  • 11. Data: 2011-09-21 21:04:23
    Temat: Re: Ocieplenie balkonu bez wylewki - prosba o porady.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Jestem w trakcie prac zakonczeniowych cięzkich bojów z domem
    > etap ocieplenie i w do konca tygodnia muszę podjąc decyzję jak ocieplić góre
    > balkonu
    >
    > Fachowcy powiedzieli, zeby nie dawac styropianu od gory, ze nie trzeba:) od
    > dolu wystarczy hehe
    > to juz wole nie dawac plytek a dac styro bez wylewki.
    >

    > Jakie macie propozycje na ocieplenie balkonu bez wylewki?

    Styrodur XPS, wyprowfilowany tarką aby uzyskać spadek min. 1%.
    Kleisz to na klej do styropianu bezpośrednio do betonu.
    Na to siatka 300-320 zatopiona w kleju (np. quick-mix SKS).
    Teraz wklejasz taśmę uszczelniającą między ścianę a podłogę. Taśma ma być mocno
    wciśnięta w narożnik.
    Następnie wklejasz taśmę między ramę okienną a podłogę. W tym celu przyklejasz
    pasek taśmy lakierniczej do ramy okna, tak żeby dolna krawędź taśmy była z 1-2mm
    poniżej planowanego poziomu okładziny. Z taśmy uszczelniającej odcinasz welon z
    jednej strony, nakładasz uszczelniacz na podłogę pod oknem, następnie na ramę
    pod paskiem, przykładasz taśmę...\
    Gdy lekko zwiąże, nakładasz uszczelniacz na resztę podłogi.
    Jako uszczelniacz polecam remmers Elastoschlamme 2K. Folia w płynie moim zdaniem
    na podłogę na zewnątrz jest zbyt słaba.

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2011-09-22 19:44:52
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >Jako uszczelniacz polecam remmers Elastoschlamme 2K. Folia w płynie moim
    >zdaniem na podłogę na zewnątrz jest zbyt słaba.

    Co ma uszczelniać ten uszczelniacz?