  • 21. Data: 2011-02-01 15:30:21
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:nkry1a64bh41.1abdy5k8x4has$.dlg@40tude.net...

    > A jesli dzialowe tez maja byc z regipsow, to lepiej robic sufit na calej
    > przestrzeni poddasza, a potem dostawic scianki dzialowe, czy dzielic na
    > pomieszczenia i mocowac profile przyscienne do konstrukcji scianek?

    hehe zdecydowanie sufit ma być zrobiony i uszczelniony zanim postawisz
    ścianki.
    ja mam takie dwa miejsca - też do remontu - gdzie tylko dla wyrównania ścian
    nakleili mi płyty gipsowe. Płyty klejone na placki i te płyty wystają
    prawdopodobnie kawałek ponad płyty kg sufitu. I zjawisko takie, że ta
    ścianka jest lodowata.i ma pekniecia na łączeniach od zimna.

    Zrobić sufit najpierw to mało. W miejscach gdzie bedą ścianki najpierw
    trzeba sufit uszczelnić żeby nawet wkręt nie był goły, bo przez niego będzie
    wiało.
    Te żcianki z płyt gipsowych maja to do siebie, że nimi też wieje między
    pokojami. Dobrze żeby je stawiać co kilka metrów i zamykać jakby stanowiły
    osobną ściankę. Ja bym je od wewnątrz na styku pomalował jakąś folią w
    płynie żeby powietrze zatrzymać.
    Zresztą sam zobaczysz. jak źle je zrobisz to z gniazdek bedą przeciagi i
    karyl zacznie oschodzić :-) Bedziesz winił wykonawce za złe położenie
    akrylu, a to bedzie wina całej koncepcji postawienia tych ścianek
    działowych - tego, że bedzie różnica temperatur przez różne przewiewy.

  • 22. Data: 2011-02-01 15:32:00
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <b...@m...pl> wrote in message

    > A jak jest z ocieplaniem - czy ścianę kolankową się zawsze ociepla i
    > zasłania KG czy może być po prostu otynkowana (bo zakładam że szczytowe

    Już nie mam siły o tym pisać.
    Wszystko musi być oklejone styropianem żeby izolacja elewacji zawijała się
    na murłatę i ściany szczutowe i powyżej sufitów ściany szczytowe i działowe
    też mają byc ocieplone.

  • 23. Data: 2011-02-01 15:33:55
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <b...@m...pl> wrote in message

    >skosu, więc i tak nic nie wystaje.
    > I jeszcze takie pytanie: jak się między krokwiami napcha wełnę nad
    > murłatę, to tam bardzo trudno chyba zrobić 3cm pustkę wentylacyjną jeśli
    > są deski.

    Jeśli są deski to musisz wsadzić miedzy krokwie membranę zanim wsadzisz
    wełnę
    A pod membranę obsznurkujesz 5cm od desek.
    Musisz dać membranę