  • 11. Data: 2011-10-21 07:12:41
    Temat: Re: Ocieplenie stropu piwnicy - styropian 1x10cm czy 2x5cm?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Podpowiedzcie proszę jaki typ styropianu kupić do ocieplenia "sufitu"
    piwnicy?
    Przypominam - póki co ściany budynku nieocieplone.

  • 12. Data: 2011-10-21 07:37:21
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 21 Paź, 09:12, "Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote:
    > Podpowiedzcie proszę jaki typ styropianu kupić do ocieplenia "sufitu"
    > piwnicy?
    > Przypominam - póki co ściany budynku nieocieplone.

    Najtańszy, frezowany ;P Różnica w cenie między frezowanym a
    niefrezowanym zależy w dużym stopniu od producenta.

  • 13. Data: 2011-10-21 09:38:09
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    >Najtańszy, frezowany ;P Różnica w cenie między frezowanym a
    >niefrezowanym zależy w dużym stopniu od producenta.

    Tylko gdzie dostać frezowany? na razie potrzebuję z kilkanaście m2 na
    próbę - a gdzie nie pytałem to na zamówienie tylko i to dla większych
    ilości.
    Jestem ze Śląska.

  • 14. Data: 2011-10-21 09:47:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >Tylko gdzie dostać frezowany? na razie potrzebuję z kilkanaście m2 na
    >próbę - a gdzie nie pytałem to na zamówienie tylko i to dla większych

    Niewiarygodne. Może żle tłumaczyłeś i myśleli o styropianie piór-wpust? Bo
    frezowany to już teraz standard. Może pytaj o styropian z felcem?

  • 15. Data: 2011-10-21 10:18:59
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    Witam
    Jezeli moge być w czymś pomocny, to od kilku dni ocieplam piwnice Parockiem (
    http://www.paroc.pl/channels/pl/building+insulation/
    solutions/ceiling+insulation/cold+ceiling+insulation
    +.asp )
    , są to płyty 120 cm dlugie, szerokie na 20 cm i grube 6 cm - taką grubość chciałem.
    Oczywiście klejenie klejem do tego nadajacym się zgodnie z instrukcją, następnie
    przykladam - dociskam porządnie i trzyma jak złoto. Jest to plyta ścięta po dłuższych

    bokach i już gruntowana od zew. na bialy kolor. Jak by mi sie kiedyś chciało i miał
    za
    duzo kasy to mozna jeszcze pomalowac, ale nie ma takiej potrzeby, bo wyglada to
    przyzwoicie. Te plyty nie mają żadnego pióra, felca itd.

    pozdr
    Tomek

  • 16. Data: 2011-10-21 10:38:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    +.asp
    > ) , są to płyty 120 cm dlugie, szerokie na 20 cm i grube 6 cm - taką

    Rozwiązanie dosyć fajne ale cena ok 40zł za mkw izolacji grubości 6cm to
    sporo

  • 17. Data: 2011-10-21 10:55:06
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    solutions/ceiling+insulation/cold+ceiling+insulation
    +.asp )

    > Rozwiązanie dosyć fajne ale cena ok 40zł za mkw izolacji grubości 6cm to sporo

    Rozumiem, ze cena 40 zl to cena ktoraą znalazleś pod powyzszym linkiem ? Z tego co
    wiem,
    to teść kupił na firme i wyszło 15 zl netto ma m2.

    pozdr

  • 18. Data: 2011-10-21 12:27:28
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 21 Paź, 12:55, "Tom" <t...@i...eu> wrote:
    n/solutions/ceiling...)

    > Rozumiem, ze cena 40 zl to cena ktoraą znalazleś pod powyzszym linkiem ? Z tego co
    wiem,
    > to teść kupił na firme i wyszło 15 zl netto ma m2.

    A zwykły styropian to 6-7 zł za m2 (przy grubości 6cm).

  • 19. Data: 2011-10-21 12:43:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "enemyunknown" napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...

    >A zwykły styropian to 6-7 zł za m2 (przy grubości 6cm).

    I to juz brutto.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 20. Data: 2011-10-21 13:41:36
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

    > Ja osobiście nie kleiłem styropianu ani na piance, ani tradycyjnie..
    > Lecz z zaczytanych informacji wiem, że pianka nie utrzyma styropianu
    > zanim nie zwiąże, tym samym klejenie do sufitu wdaje się nie trafionym
    > pomysłem, trzeba by dość długo trzymać styropian, strzelam że rzędu
    > kilkudziesięciu minut...
    Nie czytałem w związku z tym nie wiedziałem że się nie da. I dlatego kleiłem
    płyty gipsowo kartonowe do sufitu na piankę. Robiłem placki z pianki tak z
    15cm średnicy i nie za grubo. Przykładałem. odrywałem i przykładałem drugi
    raz. Podpierałem kilkoma kijami. Około 10 minut trzeba czekać żeby wyjąć
    podparcie. Na początki przykręcałem wkrętami, kilka sztuk na płytę. Na końcu
    jeden dwa wkręty na płytę dawałem. Trzyma już z 15 lat i nic nie wskazuje żeby
    miało odpaść. Do ścian też na piankę płyty gk kleiłem.