  • 21. Data: 2011-10-21 13:54:20
    Temat: Re: Ocieplenie stropu piwnicy - styropian 1x10cm czy 2x5cm?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Paź, 09:41, enemyunknown <r...@s...fr.pl> wrote:

    > Najlepiej jedna warstwa 10cm, ale żeby był z frezem! Ja bym kleił na
    > klej w piance.

    Jedna warstwa - jak najbardziej. Frez bym olal - starac sie idealnie
    rownac, jak nie wyjdzie to szpary zapianowac (z frezem juz zapianujemy
    tylko polowe;)

    Z tym ze NIE polecam kleju w piance, szczegolnie do sufitu. Kazda
    plyte bedzie trzeba czyms docisnac na przynajmniej pare minut, inaczej
    zwyczajnie odpadnie. Zwykly klej na bazie cementu jest najlepszy -
    smarujesz, przyciskasz, rownasz, zapominasz. Nawet samemu go ciezko
    oderwac tak sie "zasysa".
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2011-10-21 13:56:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Paź, 20:50, "Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote:
    > Dzięki za porady - niemniej na innym forum poradzono mi, aby nie docieplać
    > stropu zanim nie docieplę ścian, bo mogę mieć problemy z wilgocią.
    > Dodam, że dom o którym piszę nie ma ocieplonych ścian i fundamentów ale jest
    > to szeregowiec, więc 2 ściany są niejako grzane przez sąsiednie segmenty.

    Nie ma to nic wspolnego. Ocieplasz od zimniejszej strony wiec nigdzie
    sie wilgoc nie bedzie wykraplac.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 23. Data: 2011-10-21 13:56:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Paź, 09:54, enemyunknown <r...@s...fr.pl> wrote:

    > Jedyne utrudnienie
    > jest takie, że trzeba mieć trochę kijków czy rurek do podparcia od
    > dołu.

    I dwa razy wiecej PLNow na sam klej ;) I po co to wszystko :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 24. Data: 2011-10-21 14:09:30
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 05:27:28 -0700 (PDT), enemyunknown napisał(a):

> [...]
    ion/solutions/ceiling...)

    > A zwykły styropian to 6-7 zł za m2 (przy grubości 6cm).

    Ale estetyka wykończenia inna.

    --
    ŁC
    Polak po wódce to półtora komandosa

  • 25. Data: 2011-10-24 07:09:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "ŁC" napisał w wiadomości grup
    de.net...

    >Dnia Fri, 21 Oct 2011 05:27:28 -0700 (PDT), enemyunknown napisał(a):
    >Ale estetyka wykończenia inna.

    Inna na pewno ale czy lepsza od siatki+ klej na styro? Poza tym to tylko
    garaż

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 26. Data: 2011-10-24 08:09:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Paź, 09:09, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    de.net...

    > Inna na pewno ale czy lepsza od siatki+ klej na styro? Poza tym to tylko
    > garaż

    A ja sie z ciekawosci musze o te plyty dopytac - choc nigdy ich
    jeszcze nigdzie nie widzialem. Oklejanie sufitu siatka+klejem nie
    nalezy do najprostszych rzeczy i jest dosc upierdliwe :-) Przy 30m2
    jak mam dac 210 pln za styro czy 400 pln za plyty ktore powinny byc
    duuuzo prostsze w montazu - wybieram plyty :-)

    --
    Adam

  • 27. Data: 2011-10-24 08:44:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    y7g2000vbb.googlegroups.com...

    >nalezy do najprostszych rzeczy i jest dosc upierdliwe :-) Przy 30m2
    >jak mam dac 210 pln za styro czy 400 pln za plyty ktore powinny byc
    >duuuzo prostsze w montazu - wybieram plyty :-)

    Trzeba by ustalić cenę "rynkową" tych płyt, bo katalogowa to ok 40zł za mkw
    na stronie producenta znalazłem za 6cm grubości.

  • 28. Data: 2011-10-24 09:00:49
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Trzeba by ustalić cenę "rynkową" tych płyt, bo katalogowa to ok 40zł za mkw na
    stronie
    > producenta znalazłem za 6cm grubości.

    Z ceną katalogową to jest tak jak z innymi produktami nie tylko budowlanymi, np. dany

    telewizor LCD producent ustala cene np.na 2 tys., a na rynku ten model kupisz czesto
    za
    mniejszą kwote.
    Ponadto takie płyty do ocieplania stropu oferuje conajmniej kilku producentów, tylko
    innaczej mogą się nazywac. Ja mam Paroca, ale Bolix też to oferuje o naziw Izo Stop
    Bolix.

    pzdr

  • 29. Data: 2011-10-24 09:34:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >budowlanymi, np. dany telewizor LCD producent ustala cene np.na 2 tys., a
    >na rynku ten model kupisz czesto za mniejszą kwote.

    A to ja doskonale wiem dlatego napisałem że trzeba ustalić tą cene. Bo
    czasami w hurtowni uda się kupić coś i 60-70% taniej jak cena sugerowana
    producenta

    >Ponadto takie płyty do ocieplania stropu oferuje conajmniej kilku
    >producentów, tylko innaczej mogą się nazywac. Ja mam Paroca, ale Bolix też
    >to oferuje o naziw Izo Stop Bolix.

    Te 40zł to właśnie wziełem z cennika PAROCA ale zapewne cena w dobrych
    hurtowniach będzie sporo niższa.
    Dlatego warto podrążyć temat

  • 30. Data: 2011-10-25 07:45:50
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 09:09:50 +0200, Kris napisał(a):

    > Inna na pewno ale czy lepsza od siatki+ klej na styro? Poza tym to tylko
    > garaż

    Ale tu masz estetykę "w cenie", a przy zwykłym styropianie trzeba
    siatkę+klej dodatkowo zrobić, co chyba na suficie do najprostszych nie
    należy.

    --
    ŁC
    Kto się smuci, ten jest smutas. Kto się kłóci, ten jest...