  • 31. Data: 2016-11-12 20:17:29
    Temat: Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2016 08:24:14 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

    > Witam.Mam piec na eko groszek.Niestety w kotłowni bardzo się brudzi pyłem. Nie
    wyrabiam tego sprzatania,tym bardziej Ĺźe w domu mieszka moja mama a ja do niej dwa
    razy na tydzień dojezdzam.Jestem kobietą i proszę o podpowiedz co do jakiegoś nie
    za drogiego odkurzacza.Załamana Małgośka 😼

    Pierwszy lepszy Karcher z Castoramy.

  • 32. Data: 2016-11-12 23:51:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.11.2016 17:24, m...@g...com pisze:

    >Jestem kobietą i proszę o podpowiedz co do jakiegoś nie za drogiego
    odkurzacza.Załamana Małgośka ?

    Jak jesteś kobietą, to idź do Mrówki i kup odkurzacz kominkowy za ok. 120 zł.
    I po załamaniu.

  • 33. Data: 2016-11-13 19:02:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-12 17:24, m...@g...com wrote:
    > Witam.Mam piec na eko groszek.Niestety w kotłowni bardzo się brudzi pyłem.

    Będzie sie brudzić. Jeśli Cię stać to możesz zmienić węgiel na pellet.
    Są z nim kłopoty w takich kotłach przeróżne i trzeba sprawdzić czy się
    nada, ale pył ktory powstaje jest nieporownalnie przyjemnieszy w
    sprzątaniu. Cena pi x drzwi 2x więcej niż węgiel, ale byc może mieszkasz
    na Śląsku[1], gdzie węgiel jest najdroższy i wyjdzie podobnie.

    [1] A jakiś miszczu z kopalni popłakał się ostatnio w mediach że tonę
    węgla sprzedają za 250zł. Zadzwoniłem na kopalnie zapytać czy mogę kupić
    w detalu za nawet 400. Spuścili mnie na drzewo. Tylko hurtowo. Chyba
    znalazłem przyczynę nierentowności kopalni: debile od marketingu albo mafia.

  • 34. Data: 2016-11-13 20:31:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do popiolu, pylu potrzebny jest odkurzacz z filtrem typu cyklon. W nim nie ma zadnych
    papierowych albo tkaninowych workow. Nic sie nie zapycha i pelny ciagnie tak samo
    mocno jak pusty. Sila odsrodkowa robi za filtr. Niestety nie wiedziec czemu takie
    odkurzacze sa drogie. Chyba tylko dlatego ze ktos traci bo workow nie produkuje i
    odbija sobie w cenie.

  • 35. Data: 2016-11-14 15:42:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 listopada 2016 20:31:56 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    takie odkurzacze sa drogie. Chyba tylko dlatego ze ktos traci bo workow nie produkuje

    Mieliśmy kiedyś odkurzacz cyklonowy dirtdevil czy jakoś tak.
    Nie sprawdził się niestety i daliśmy go potrzebujacym.
    Słaba siłą ssania i kłopotliwe opróżnianie zbiornika było.

  • 36. Data: 2016-11-17 02:20:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Google na grafikach pokazuje ze ten Twoj to raczej do dywanow byl. A my, ja, tutaj
    raczej o takich odkurzaczach co maja zbiornik od pietnastu litrow wzwyz. I sa wsrod
    takich odkurzaczy co maja filtr, worek, cyklon. Mam taki odkurzacz z filtrem. Do
    normalnego sprzatania w domu jest ekstra, ale przy pylach z szlifowania gipsu czy jak
    popiol wciagac to sie filtr od razu zapycha. Tak samo bedzie z odkurzaczem z workiem.
    A w cyklonie za oddzielenie pylu robi fizyka pod postacia sily odsrodkowej. Jakis
    szczatkowy filtr na ssaniu turbiny jest, ale on praktycznie sie nie zapycha bo do
    niego zadne pyly nie dochodza tylko czyste powietrze.

  • 37. Data: 2016-11-17 10:07:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-11-17 02:20, Zenek Kapelinder pisze:

    > Google...

    Tak - poproś Google, albo wnuka (własnego, lub od sąsiadów), by pomógł Ci
    skonfigurować czytnik, czy czego tam używasz do korzystania z Usenetu.
    Słowa kluczowe: "wrotka", "Re:"

  • 38. Data: 2016-11-17 14:46:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A cos w temacie odkurzacza masz do powiedzenia czy tylko przytelepales sie zeby
    idiote z siebie robic?

  • 39. Data: 2016-11-17 17:00:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.11.2016 14:46, Zenek Kapelinder pisze:

    > A cos w temacie odkurzacza masz do powiedzenia czy tylko przytelepales sie
    > zeby idiote z siebie robic?

    Wątku ogarnąć też nie potrafisz, tylko robić za najmądrzejszego w całej wsi
    potrafisz.
    .

  • 40. Data: 2016-11-17 17:22:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>