  • Data: 2015-02-26 13:11:46
    Temat: Odp: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mcmsbu$sth$1@dont-email.me...
> [...]
    zepien-z-autyzmem-udowodniony/

    > ale super źródło. Tylko zapomina powiedzieć, że dane na temat związków z
    > autyzmem podane przez *jednego* lekarza były sfałszowane
    > I teraz chcorby wyeliminowane przez szczepionki powracają w ciągu roku.

    Dla wszystkich niekumatych wyjasniam: podalam pierwszy lepszy link, wiec jak
    ktos jest zainteresowany tematem, to go sam zglebi, nie widze koniecznosci
    lechtania leniwcow podawaniem tutaj pierdyliarda linkow. Ponadto pod
    artykułem, (ktorego autorem zreszta nie jest kosmita, czy gajowy Marucha
    tylko dr Jaśkowski - zainteresowani zapewne znaja postac) jest następujące
    cos: "BIBLIOGRAFIA I LEKTURA UZUPEŁNIAJĄCA". Wystarczy klikac.
    Ale to trzeba dobrnac do konca artykulu, a jak widze zaden z komentujacych w
    powyzej przytoczony sposob tego raczej nie zrobil.

    Fajnie, ze doczepiliscie sie do linka, szkoda, ze Ci najbardziej podwazajacy
    wiarygodnosc artykulu calkowicie pomineli to co pisalam pod nim, czyli to,
    co najwazniejsze w mojej wypowiedzi - konsultacje z neurologami ze szpitala
    Jana Pawla II, w ktorym mialam watpliwa przyjemnosc z dzieckiem przebywac.
    Proponuje sie skontaktowac z oddzialem neurologii i neuroinfekcji
    dzieciecej, bo tam wlasnie trafiaja dzieci z porazeniami poszczepiennymi i
    ubocznymi skutkami bezmyslnych szczepien "na wsio".

    Niestety, znam rowniez rodzicow, ktorzy - tak jak niektorzy z Was - lekarzy
    otwarcie mowiacych o szkodliwosci szczepionek nazywali szarlatanami i
    oszolomami. Do czasu, kiedy po podaniu szczepionki ich dziecko zachorowalo
    na autyzm. Teraz glosno glosza "nowa" prawde objawiona wszem i wobec.
    Ja tego nie robie, uwazam po prostu, ze kazdy decyzje powinien podjac sam,
    na podstawie wiedzy z roznych zrodel, a tych (jesli komus sie "kce") nie
    brakuje.

    Pozdrawiam
    @

    ---