  • 21. Data: 2010-10-22 06:03:38
    Temat: Re: Ogrzewac elektrycznie czy wymienic kaloryfery ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Czarek Daniluk napisał:

    > Tak - rocznie 450zł.
    > Nie licząc oczywiście CWU. CWU nie liczę ;)
    >
    > Pozdrawiam !!

    To znaczy, że budowla w której mieszkasz, jest domem pasywnym :-)))
    Ze zgrubnych wyliczeń wyszło mi, że zużywasz niewiele ponad 30 kWh/m2 na
    ogrzewanie.

    Myślę, że w budownictwie wielorodzinnym to wynik do osiągnięcia - pod
    warunkiem, że wszyscy mieszkańcy solidarnie grzeją :-)

    Jednak tu już zaczynają mieć sens tego typu bajery jak solary,
    rekuperatory i takie tam bajery :-)

    pozdr
    robercik-us