    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Okno tarasowe - zamontowane "w powietrzu"
    Date: Thu, 2 Jul 2009 08:09:01 +0200

    Witam.
    Mam w domu dość duże okno tarasowe... jak mi je wstawiali w ubiegłym roku,
    to jeszcze nie dysponowałem zbyt dużą wiedzą budowlaną... skutek jest taki,
    że zamontowali je niejako w powietrzu, podpierając od dołu
    kilkunastocentymetrowymi klinami i kotwiąc tylko do ścian. Teraz trochę
    poczytałem i wiem, że powinno się je kotwić także do podłogi. W każdym razie
    w efekcie okno się lekko zapadło w środku - zwyczajnie pod własnym ciężarem
    się wygieło środkiem w dół. Zostało to oczywiście naprawione w ramach
    gwarancji, jednak martwi mnie inna rzecz. Posadzkarze wylali wylewki ok. 1mm
    poniżej ramy okna tarasowego, więc nadal jest ono minimalnie niestabilne od
    dołu - przy zamykaniu i otwieraniu dolna część ramy lekko pracuje.

    I teraz pytanie:
    Czy mogę szczelinę między ramą, a posadzką wypełnić pianą montażową? Boję
    się, że taka piana może spowodować wypaczenie okna, bo delikatnie podniesie
    ramę...

    Pozdrawiam,
    mw