  • 11. Data: 2009-01-25 17:39:56
    Temat: Re: Opłaty za kanalizacj
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Gratuluje Panowie, poziom Waszej dyskusji siegna tematu jak widac.

    Aż usunąłem, rzeczywiście nie miało to nic wspólnego z tematem, jednak
    ciśnienie mi się podniosło. Po prostu na brudnym Śląsku, słowo
    dyskusja chyba znaczy co innego niż na kresach i raczej się kogoś
    nieznajomego nie obraża w pierwszych słowach.

  • 12. Data: 2009-01-25 18:39:50
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Napisz coś jeszcze bo tu na koksowni to
    > mamy niezły ubaw z Twoich pierdół.

    no już teraz rozumiem,skąd ten poziom dyskusji :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 13. Data: 2009-01-25 18:44:06
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > dyskusja chyba znaczy co innego niż na kresach i raczej się kogoś
    > nieznajomego nie obraża w pierwszych słowach.

    PLONK
    to powinienem w pierwszych słowach, ale mnie poniosło, bo nie lubię
    cwaniaków

    --
    pozdrawiam
    robert