  • Data: 2009-06-15 13:20:52
    Temat: Otwór drzwiowy
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wykonawcy zostawili mi pewną zagadkę.... Niestety słup drewniany stoi
    kilka cm dalej niż trzeba, w dodatku brak ewidentnie kawałka muru (tu
    murarze się popisali). Chciałbym więc wiedzieć jak można do tego
    tematu podejść?

    Link do schematu poglądowego poniżej:
    http://pokazywarka.pl/t8wcwm/

    Jest otwór drzwiowy szerokości 104 cm (a powinien być 90 cm) w dodatku
    niedokończony (brak nadproża). Nie wiem czy w tym układzie da się
    zamontować drzwi wewnętrzne. Oczywiście jak zrobić nadproże to wiem i
    sobie je zrobię. Jak wykonać nadlewkę aby zwęzić otwór i nie
    rozsypało to się przy użytkowaniu też wiem. Problem raczej z
    wymiarami. Czy mam dodać całe np. 10 cm (zaznaczone na żółto) czy po 5
    czy 6 cm z każdej strony?
    Jak to rozwiązać żeby to jakoś wyglądało (to jest część "prywatna"
    domu - a konkretnie drzwi do części sypialnej rodziców). Jakie mam
    teraz opcje?

    Any help?
    ;-)

    Pozdrawiam,