  • Data: 2009-06-15 14:13:35
    Temat: Re: Otwór drzwiowy
    Od: "rpdrobny" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >rozsypało to się przy użytkowaniu też wiem. Problem raczej z
    >wymiarami. Czy mam dodać całe np. 10 cm (zaznaczone na żółto) czy po 5
    >czy 6 cm z każdej strony?

    Jak drzwi się będą otwierały do wewnątrz (do góry rysunku) i bedą lewe, to
    słup bardzo nie będzie przeszkadzał.
    W naturalny sposób ludzie bedą się trzymać strony tam gdzie klamka jest.
    Ja bym dodawał 10 cm.
    Primo mniej roboty (bo jedna strona), secundo j.w.

    A pochwal się jak chcesz "dokleić" te 10 cm coby sie nie rozlatywało.
    Ciekawym jak to zrobić poprawnie.