  • Data: 2009-10-29 07:37:36
    Temat: PLC w domu Było: Ukladam welne
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo pisze:
> [...]
    ->http://www.multiprojekt.pl/artykul.php/artykul.45p
    lus dwa
    > <ciach/>
    >
    > Coś dużo mi się to wydaje ... Chyba da sie sklecić PLC za dużo
    > mniejszą kwotę.

    Czekam z zainteresowaniem na jakieś konkrety ?
    Nie mówię że się nie da, ale przyznaje że ja mam w temacie PLC klapki na
    oczy (zawodowo buduje systemy ze sprzętem PLC za kilka- do kilkuset
    tysięcy złotych). Ale firma póki nie jest przyparta do muru lecimy na
    Siemensie, a to do domu jest zdecydowanie za drogie (a to co zostaje po
    przedsięwzięciu oddaje do magazynu)

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź