eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-14 20:55:18
    Temat: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Jak może pamiętacie, planuje postawić parterowy nieduży domek.
    Dzieci rosną, a stara chałupa robi się coraz starsza ;).

    No i przyjechała teściowa (z teściuniem, ale ten jegomość to jeszcze ok,
    nie wtrąca się we wszystko) ... i dalej nawija... że przecież NIKT nie buduje
    parterowych... że to może 1 na 1000, że "zrobicie jak zechcecie... ale
    ja uważam, że to głupota, że parterowy droższy... że to, że śmo..."

    ... ale tak nawijała makaron na uszy, że faktycznie zacząłem się
    ponownie zastanawiać, choć miałem nadzieję, że mam ten etap już
    za sobą. Eh.

    Podrzućcie proszę kilka argumentów, żeby zamknąć usta teściowej :)

    Dzięki,
    Aleksander.