  • 151. Data: 2012-05-04 17:28:14
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fa3ee31$3$1318$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aleś nas oświecił swoją fachowością że jeszcze ktoś to co piszesz może na
    > poważnie wziąć, pewnie uprawnienia i certyfikaty na piece też masz a nie
    > wiesz czym się różni piec spalania górnego od dolnego, bo na pewno nie tym
    > czy dolot powietrza jest na dole czy górze ha ha ha.

    Oczywiście ty kundelku wiesz najlepiej :)

  • 152. Data: 2012-05-04 20:19:07
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:

    > Oczywiście ty kundelku wiesz najlepiej :)

    Nie tylko ja to wiem, wszyscy to wiedzą tylko ty masz ze wszystkim problem,
    ale za to w gębie mocny jesteś jako chwalipięnta.

  • 153. Data: 2012-05-04 22:44:36
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > Nie tylko ja to wiem, wszyscy to wiedzą tylko ty masz ze wszystkim
    > problem, ale za to w gębie mocny jesteś jako chwalipięnta.

    Obawiam się, że twoich urojeń to już nie da się wyleczyć, kundelku.

  • 154. Data: 2012-05-06 19:11:33
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    >W dniu 03.05.2012 11:44, Lewis pisze:

    > Cóż, skoro komin nie był kompletny, to faktycznie pretekst do wypięcia się
    > na gwarancję jest.
    >
    > Jeśli uważasz, że ta wkładka nie miała wpływu na pęknięcie (ja się nie
    > wypowiem) to musiałbyś to w sądzie udowodnić - czyli najpierw musiałbyś
    > mieć opinię jakiegoś wiarygodnego eksperta.

    Obawiam się, że wkładka mogła nie mieć wielkiego wpływu. Pretekst jest ale z
    drugiej strony komin do 400 stopni ?
    Mnie jak montowano komin do oleju to powiedzieli, że nierdzewka gaz/olej ale
    jakbym chciał paliwa stałe to trzeba wymienić wkład na stalowy z grubej rury
    żaroodpornej.

    Ale mnie by do głowy nie przyszło, że ceramika popęka :-)
    Przecież z ceramiki robi się dopalacze w piecach na zużyty olej. tam jest z
    1200 stopni i rura ceramiczna jest aż biała od gorąca.

    Widać, że te kominy ceramiczne to wałek.

  • 155. Data: 2012-05-06 20:08:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2012 19:11, kiki pisze:

> [...]
    > jest z 1200 stopni i rura ceramiczna jest aż biała od gorąca.
    >
    > Widać, że te kominy ceramiczne to wałek.

    Wiesz, jeszcze jest coś takiego jak firma...

    Tutaj dziura na przewód z pieca wygląda jak wycięta w gotowej
    kształtce... U mnie jest to porządny trójnik - żadnego wycinania czy
    sztukowania.