  • 91. Data: 2012-04-29 16:23:47
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Co się szczypiesz? Od razu napisz milion!
    > Fakt, że MOŻE ale NIE POWINNA. Przy prawidłowej eksploatacji przynajmniej.

    To nie jest wiedza tajemna ile wynosi temperatura spalania paliw stałych w
    piecach i w zależności od warunków do komina może polecieć nawet 1000 stopni
    i nic dziwnego w tym nie ma!

  • 92. Data: 2012-04-29 16:52:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2012 16:10, news pisze:
    > Bandyta z wyrokiem "Andrzej Lawa" zagrypsował :
    >
    > Tobie to bym tak pier% żeby ci się oranżada z komunii odbiła i żaden gaz
    > pieprzowy dla panienek by ci nie pomógł ty bandyto co potrafi tylko bić
    > ochroniarzy po 60siątce z grupą inwalidzką z supermarketu, więc nie
    > strasz nie, nie strasz, bo się zesr%

    A kto ci rączki rozbuja, anonimowy przydupasie drugiego zakłamanego anonima?

    Swoją drogą dziękuję - twoje zeznanie będzie przydatne w akcie
    oskarżenia przeciwko twojemu kumplowi.

    Tylko lepiej odszczekaj swoje oszczerstwa - anonimowość ci nie pomoże,
    tepsa twoje dane posiada i udostępni na wniosek właściwych organów.

    I rodzice zabiorą ci twój komunijny komputerek, jak się dowiedzą.

  • 93. Data: 2012-04-29 21:59:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > żle wykonana instalacja

    raczej nie instalacja a żle ocieplony budynek wymaga dla zrównoważenia
    duzych strat mocnego podniesienia temperatury podłogi. Jakbys takiej
    podłogówki nie projektował - będzie źle :)

    b.

  • 94. Data: 2012-04-29 22:52:50
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > no właśnie kwasówka ale grubsza

    Jesteś w błędzie, bo tu nie chodzi o grubość, ale skład chemiczny.
    Zwykła kwasówka, jakiej się używa dla kotłów gazowych pod wpływem
    temperatury traci powłokę pasywacyjną i zaczyna intensywnie korodować.
    Dla kotłów stałopalnych używa się zazwyczaj stali żaroodpornej w klasie 309
    lub 310 (1.4828 lub 1.48.41), zaś dla kotłów gazowych i olejowych stali w
    klasie 304 lub 316 (1.4301 lub 1.4404)
    Tu masz tabelę:
    http://www.investa.pl/oferta/stal_nierdzewna_poradni
    k_tabela_gatunkow.html

  • 95. Data: 2012-04-30 09:02:11
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > a skąd taki wniosek? bo tak?

    Już wcześniej tłumaczyłem dlaczego się nie nadaje, naprawdę muszę tobie 10ty
    raz to powtarzać?

    > wiesz że większość pożarów domów na wsiach to efekt awarii
    > instalacji elektrycznych oraz źle wykonanych kominów

    Nie wiem na jakiej ty wsi żyjesz, lecz ja nigdy nie słyszałem i nigdy nie
    widziałem pożaru spowodowanego wadliwą instalacją elektryczną, czy złym
    kominem, po prostu kiedyś to się prawidłowo wykonywało i instalacje i kominy
    z pełnej cegły i te drewniane domy ponad setkę lat do dzisiaj stoją

  • 96. Data: 2012-04-30 09:03:12
    Od: <news>

  • 97. Data: 2012-04-30 09:03:44
    Od: <news>

    Użytkownik "kiki" napisał:
    > Ale sprzedawcy mało obchodzi do czego kupuje ktoś u niego.

    Ja wiem ze go to mało obchodzi, jego interesuje żeby klientowi kit wcisnąć i
    kasiorkę zgarnąć!
    Ale skoro sprzedaje komin bubel do pieca na paliwa stałe i daje gwarancję to
    potem niech się nie dziwi ze trzeba klientowi nowy komin wybudować.

    > Tak nie można mówić. Każdy sobie kupuje co chce ale jak chce
    > gwarancji to niech przestrzega zasad użytkowania.

    A co, klient niby nie przestrzegał gwarancji?!?!
    Podłączył piec do komina zgodnie z przeznaczeniem i w tym piecu palił, czego
    chcesz od niego?

    > Sprzedawca mógł w błąd wprowadzić. To prawda ale nie ma jak udowodnić.

    To że sprzedawca wprowadził w błąd to może i nie ma jak udowodnić, tego nie
    wiemy, ale wprowadzenie przez producenta w błąd jest do udowodnienia bo
    oszustwo jest na piśmie!

  • 98. Data: 2012-04-30 09:04:29
    Od: <news>

  • 99. Data: 2012-04-30 09:07:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 100. Data: 2012-04-30 13:17:42
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A więc wg. mnie, nie mieli do czego się przyczepić to padło na brak tej
    > kształtki... Zadałem pytanie co zmieniłaby obecność kształtki i jaki wpływ
    > na pęknięcie wkładu miał jej brak. Temp spalin przez dodatkowy odcinek 8cm
    > nie spadłaby prawie wcale a rozszerzanie się metalu pod wpływem
    > temperatury i tak nie spowodowałaby rozerwania wkładu.

    Mam taki sam komin do kominka. Jeszcze nie miałem okazji nim palić. Po tym
    co tutaj wyczytałem, to czuję dyskomfort...

    Lewis, jak wstawisz tą rurę, to napisz dokładnie jaka i ile za nią
    zapłaciłeś... Może też u mnie należałoby ją wstawić...