  • 1. Data: 2009-02-08 16:07:41
    Temat: Plafon/lampa do łazienki (nierdzewna)
    Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl>

    Witam
    Czy dobrze kombinuję, że nie każda lampa/plafon/halogen nadaje się do
    łazienki?
    MUSZĄ one być ze stali nierdzewnej, czy nie koniecznie?
    Widziałem niedawno u znajomych ładnie zrobioną łazienkę z podwieszonym
    sufitem i halogenkami, które... solidnie zardzewiały.
    Jak wybrać oświetlenie do łazienki? Te produkty są jakoś specjalnie
    oznakowywane, że nadają się do łazienek?

  • 2. Data: 2009-02-08 18:55:31
    Temat: Re: Plafon/lampa do łazienki (nierdzewna)
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > Jak wybrać oświetlenie do łazienki? Te produkty są jakoś specjalnie
    > oznakowywane, że nadają się do łazienek?

    w łazience są strefy mokre i suche (gdzieś w necie powinien być rysunek z
    odległościami), generalnie, jak plafon wisi nad wanną czy kabiną
    prysznicową, to powinien być IP44, a w pozostałęj (suchej) części łazienki
    bierz jaki ci się podoba :-) (chodzi tu o wodoodporność urządzenia)
    a powodem korozji u twojej znajomej jest niewłaściwa wentylacja i związana z
    tym duża wilgotność w łazience

    --
    pozdrawiam
    robert