  • 1. Data: 2012-03-29 21:58:48
    Temat: potrzebuje mala trwala betoniarke
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Poszukuje betoniarke na budowe do max 1k zl. Sprawy wykonczeniowe,
    ubytki w chudziaku musze uzupelnic, wymurowac taras itp... Po prostu nie
    chce mi sie mieszac zaprawy w taczce. Czy mozecie doradzic mi jakas
    sprawdzona tania betoniarke - ktora wytrzyma drobne prace. Dzieki wszelkie
    porady. Najlepiej gdyby cena byla znacznie nizsza niz ten 1.000 zl ;-)))
    Pozdr. A.

  • 2. Data: 2012-03-30 21:34:27
    Temat: Re: potrzebuje mala trwala betoniarke
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "jackkk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porady. Najlepiej gdyby cena byla znacznie nizsza niz ten 1.000 zl ;-)))

    polecam takie cudo
    http://allegro.pl/betoniarka-betoniarki-jumbo-50-l-2
    30v-promocja-i2233282433.html
    zrobilem nia juz 4 fundamenty i ciagle dziala

    --
    pozdrawiam
    Andrzej