  • Data: 2009-10-17 17:44:07
    Temat: Po co różnicówki?
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwiększam moc przyłączeniową w mieszkaniu z 5 na 7 kW.
    W warunkach przyłączenia z energii pro jest napisane stosować wyłączniki
    ochronne różnicowo-prądowe. Część instalacji (całą kuchnia i łazienka)
    została puszczona na kablach 3 żyłowych i zastosowałem różnicówkę. Pozostała
    część (gniazdka i oświetlenie w pokojach) nie jest na różnicówce.
    Aby zastosowac różnicówki musiałbym kuć ściany i puszczać nowe kable
    3-żyłowe a co za tym iddzie do kosztów remontu musiałbym doliczyc koszt
    kabli, kucia ścian i kładzenia gładzi/naprawiania tynków.
    Czy da się to jakoś obejść?
    Czy inspektorzy energii pro podczas odbioru przyjmą tłumaczenie, że
    różnicówki zastosowałem tylko tam gdzie kładłem nowe kable a reszta
    instalacji została po staremu?
    Jak to ugryźć?

    Wojtek