  • Data: 2009-10-17 21:00:35
    Temat: Re: Po co różnicówki?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday 17 October 2009 22:31, Jarek P. wrote:
    > Pytanie za sto punktów: gdzie w tym przypadku popłynie ten prąd
    > upływu?

    Przecież wyraźnie napisałem. Przeczytaj uważnie.

    > Drugie pytanie, za kolejne sto punktów: co, jeśli ów prad upływu
    > (gdziekolwiek by niepłynął), wyniesie nie 30mA a dajmy na to 25mA?

    To masz niefart.
    Nigdy nie napisałem, że różnicówka to panaceum na wszelkie zło.
    Napisałem (i napiszę jeszcze raz, dla ciebie, bo widocznie słabo czytasz),
    że lepiej gdy różnicówka jest - nawet przy braku PE - niż gdyby miało jej
    nie być.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste