  • 111. Data: 2009-01-10 22:10:11
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:

    > A jak Wy macie te skretki prowadzone?? Z pokoju do pokoju, rownolegle z
    > ethernetem gwiazdziscie??
    Gwiazdziście :) tak jest naprościej, dajesz w centrum switcha i cała
    sieć hula.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 112. Data: 2009-01-10 22:16:51
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Dlatego zapytalem, bo zycie niesie dziwne pomysly i nie sposob
    > przewidziec, gdzie powinien byc ten ethernet. Jesli chodzi o serwer to
    > moze przydac sie wspoldzielony dysk np. przypiety wprost do routera. Mozna
    > tam zrzucac rozne rzeczy. Jak Ci sie wlamia i zabiora komputery, albo po
    > prostu dysk padnie.

    Nie no, cos tam sie moze z czasem znajdzie, ale na razie tym sie nie
    podniecam.

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2009-01-10 22:17:56
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > To lepiej sobie truecrypta zainstaluj jak chcesz bezpieczeństwa :-)

    Alez Kiki, ja nie mam WIFI. :-)

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2009-01-10 22:19:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    > to chodzi. Mam RAID Mirrorowany 2TB na 4 dyskach 1TB. Teraz

    > Filmy z wręczania paragonów :-)

    I dlatego pyszczysz na WiFi, ze nie da sie na nim zrobic mirrora na te
    filmy - wszystko Ci sie pokrecilo.

  • 115. Data: 2009-01-10 22:20:20
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    > to chodzi. Mam RAID Mirrorowany 2TB na 4 dyskach 1TB. Teraz

    > Filmy z wręczania paragonów :-)

    Haha, dobre, bardzo dobre. Powaliles mnie z nog. :-))

    Pozdrowionka TK

  • 116. Data: 2009-01-10 22:23:13
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > No wlasnie o to chodzi by czasem nie wstawac, tylko powiedzic, ze kogos
    > nie
    > ma w domu, a czasem po prostu olac.

    No moze, latwiej pewnie bedzie kamerke na wprost bramy przyczepic i ogladac
    np. w TV, albo zwyczajnie podejsc do okna, ja az tak leniwy nie jestem.
    Fakt, ze zalezy jaka kto ma dzialke.

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2009-01-10 22:23:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message

    > Dyski sieciowe są w tym ethernecie, Moje Dokumenty wyeksportowane z kilku
    > komputerów na jeden storage. I uważam, że i tak nie chodzi aż tak szybko.

    Czyli Moje Domumenty na jeden serwer, a jeszcze z tego serwer miror po
    ethernecie w inn emiejsce. Coraz ciekawiej.

  • 118. Data: 2009-01-10 22:28:13
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Gwiazdziście :) tak jest naprościej, dajesz w centrum switcha i cała sieć
    > hula.

    Gwiazdziscie, bo topologia gwiazdy. :-)
    Co do sieci to sie zgadza, mnie interesowala ta rownolegla skretka.

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2009-01-10 23:08:42
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czyli Moje Domumenty na jeden serwer, a jeszcze z tego serwer miror po
    > ethernecie w inn emiejsce. Coraz ciekawiej.

    Nie rozumiesz. Moje dokumenty są na tym mirrorze właśnie i kilka katalogów
    zamapowanych jako sieciowe, dla wygody operowania na jednym zestawie danych.

  • 120. Data: 2009-01-10 23:38:10
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "kiki" <...@...c> wrote in message news:gkb4i7$kv2$1@opal.futuro.pl...
    > Tylko gniazdka są po 50-60zł niewiedzieć czemu :-)

    W pierwszym etapie potrzebuje 1 szt ;). Jak juz kupie sobie Samsunga LCD to
    bede potrzebowal drugie, chociaz on ma wifi i pewnie do tego to calkowicie
    wystarczy.