  • 11. Data: 2011-06-28 09:02:26
    Temat: Re: Projekt taniego domku - prostego w budowie i taniego ekspolatacji.
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    > Witam
    > Po małych przeróbkach teraz bym wybudował coś podobnego:
    > http://www.extradom.pl/projekt-domu-anielka-wrf1037.
    aspx
    > plan prostokąta bez wykuszy, dach dwuspadowy bez poddasza, bez piwnicy,
    > strop drewniany porządnie ocieplony

    Szkoda tylko, że kuchnia od dupy strony. No chyba, że na działkę narożną.

    dlatego przeprojektowałem:-)
    http://imageshack.us/photo/my-images/713/projekt05zk
    ominkiem.jpg/

    --=olo=--

  • 12. Data: 2011-06-28 09:04:51
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze odradzam. Daj choćby najtańszą Terivę ale nie drewniany....

    bo? teraz mam poddasze użytkowe, sam ocieplałem i jest OK więc skąd to
    "szczerze odradzam"?

    --=olo=--

  • 13. Data: 2011-06-28 09:05:57
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze odradzam. Daj choćby najtańszą Terivę ale nie drewniany....

    a i wogóle to budowałbym w szkielecie teraz:-)

    --=olo=--

  • 14. Data: 2011-06-28 09:20:09
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 28-06-2011 o 11:02:26 --=olo=-- <xxoloxx@usun_togazeta.pl> napisał(a):

    aspx

    > Szkoda tylko, że kuchnia od dupy strony. No chyba, że na działkę narożną.

> [...]

    ło matko kochana... kibel z widokiem na salon?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 15. Data: 2011-06-28 09:36:20
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
    > dlatego przeprojektowałem:-)
    > http://imageshack.us/photo/my-images/713/projekt05zk
    ominkiem.jpg/

    ło matko kochana... kibel z widokiem na salon?

    a co to przeszkadza? jest wentylacja i drzwi... czy ty aby się nie nudzisz?
    :-)

    --=olo=--

  • 16. Data: 2011-06-28 09:48:45
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 28-06-2011 o 11:36:20 --=olo=-- <xxoloxx@usun_togazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >>

    > ło matko kochana... kibel z widokiem na salon?
    >
    > a co to przeszkadza? jest wentylacja i drzwi... czy ty aby się nie

    Jeśli Tobie nie przeszkadza to oczywiście żaden problem. Ale przypomniała
    mi się opowieść starego kumpla.. jest na proszonym obiedzie u rodziców
    swojej dziewczyny. Pierwszy taki proszony obiad - można powiedzieć, że to
    swoista prezentacja. Poszedł do toalety, i gdy już czuł ulgę........... z
    przerażeniem zobaczył jak drzwi otwierają się prosto na salon... dobiegł
    go jeszcze stłumiony syk jego dziewczyny "ciii.. nie patrzcie!!!!" :D

    --
    PZDR
    Shaman

  • 17. Data: 2011-06-28 10:03:46
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]

    przerażeniem zobaczył jak drzwi otwierają się prosto na salon... dobiegł
    go jeszcze stłumiony syk jego dziewczyny "ciii.. nie patrzcie!!!!" :D

    stół jest w kuchni, drzwi mają zamek:-)

    --=olo=--

  • 18. Data: 2011-06-28 10:32:16
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Bo jest dużo mniej odporny na działanie wilgoci, adaptacja na magazyn wymaga
    drogiej podłogi z OSB, jest głośniejszy. Cenowo równoważny Terivie a zalet
    brak. W starych domach w mojej okolicy ludzie wymieniali stropy drewniane na
    betonowe, zaś na odwrót jakoś nigdy.

  • 19. Data: 2011-06-30 13:25:30
    Od: " widow" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]

    aspx
    > plan prostokąta bez wykuszy, dach dwuspadowy bez poddasza, bez piwnicy,

    Niestety projekt kiepski:/ Wchodząc do domu musisz przemaszerować przez cały
    salon, żeby przejść do części prywatnej (pokoi/sypialni).
    Jak dobrze widzę położenie pieca C.O. (w toalecie przy wejściu) w kosmicznej
    odległości od punktów odbioru (łazienka/kuchnia)!

    PS.
    przeprojektowałeś to tragicznie niestety, wejście z salonu do łazienki i
    toalety 8-)))) Zastanów się jeszcze nad tym, to nie jest dobry pomysł.

  • 20. Data: 2011-06-30 13:48:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik " widow" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > salon, żeby przejść do części prywatnej (pokoi/sypialni).

    A to raczej zaleta jak wada. salon blisko wejścia a częśc prywatna jak
    najbardziej oddalona- w końcu to część prywatna. Zresta w takich stu
    kilkudziesięcu metrowych domkach jakie my budujemy to podział na część
    prywatną itd to trochę fikcja

    > Jak dobrze widzę położenie pieca C.O. (w toalecie przy wejściu) w
    > kosmicznej
    > odległości od punktów odbioru (łazienka/kuchnia)!

    Krzysiek